Det hørtes jo veldig bra ut! Hvordan bruker nettene å være da? Var det stor forskjell nå?Han sov faktisk så og si natten gjennom. Ammet vel 1 gang. Så veldig fornøyd
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hørtes jo veldig bra ut! Hvordan bruker nettene å være da? Var det stor forskjell nå?Han sov faktisk så og si natten gjennom. Ammet vel 1 gang. Så veldig fornøyd
![]()
Tusen takkLadybug og ladybirds er de svarene jeg kommer frem til..
Åh han har fått time nå?! Så bra!Er det jeg tenker jeg og
La henne være barn så lenge som mulig.
Men ja! Annet enn at ting er tungt og hektisk for tiden, går det greit. Gyn på onsdag etter planen, også har sambo fått time uka etter
Hvordan går det med deg?
Ja.... Det var innmari mange Ebaygrupper... Jeg ble med på den om kalendergaver. Får se om jeg dropper den etterhvert.Neida, man må bare begrense seg![]()
Ja, tenkt på det.Det går jo an å kjøpe en slik pose med noen bade-ender i og dele opp de i flere gaver ogdet er jo forbruksvare så det går jo en del
![]()
Jeg føler jeg burde vært med i en ebay gruppe, men tør ikke helt da det fort kan bli litt dyrtJa.... Det var innmari mange Ebaygrupper... Jeg ble med på den om kalendergaver. Får se om jeg dropper den etterhvert.
Er vel enda værre på å ringe opp igjenHaha du er en av de ja![]()
Åh han har fått time nå?! Så bra!
Magen begynner å bli tung nå. Har mye kynnere og blir fort sliten. Idag og i går har jeg og vært plaget med hodepine. Men bare 2 arbeidsdager igjen til permisjon nå![]()
Den dr ikke så mye innlegg i igrunnJa.... Det var innmari mange Ebaygrupper... Jeg ble med på den om kalendergaver. Får se om jeg dropper den etterhvert.
Neida wr bare å sile ut littJeg føler jeg burde vært med i en ebay gruppe, men tør ikke helt da det fort kan bli litt dyrt![]()
Er en liten smule misunnelig..På vei til glassvetket en tur
Oppdaget detDen dr ikke så mye innlegg i igrunn
Det går fort3 mnd igjen til jul!
Så herligTror frøkna har blitt litt påvirket av meg
Hun gikk opp på rommet sitt, tok av kjolen og på "treningstøy" (som hun selv sa det).
Nå gå hun rundt i t-skjorte og strømpebukse å "trener".
Hun har lyst til å gå opp i skogen, men siden jeg er alene med barna og det snart er leggetid for lille U går det dessverre ikke nå.
Hun er så skjønn når hun driver på slik
Så dumtNei ørene
Er 37 uker på mandagJa! Endelig..!!
Godt å snart ha perm, regner jeg med. Er vel ikke så alt for lenge igjen nå da heller?
Alt bra her ogsåJa ja her er alt bare braderda?
![]()