Skravletråd September

Er det jeg tenker jeg og :)
La henne være barn så lenge som mulig. :)
Men ja! Annet enn at ting er tungt og hektisk for tiden, går det greit. Gyn på onsdag etter planen, også har sambo fått time uka etter ;)
Hvordan går det med deg?
Åh han har fått time nå?! Så bra! :D
Magen begynner å bli tung nå. Har mye kynnere og blir fort sliten. Idag og i går har jeg og vært plaget med hodepine. Men bare 2 arbeidsdager igjen til permisjon nå :)

Det går jo an å kjøpe en slik pose med noen bade-ender i og dele opp de i flere gaver og :) det er jo forbruksvare så det går jo en del :P
Ja, tenkt på det.

Hos oss er det desverre ikke forbruksvare. Ungene nekter å kaste dem... De får ikke bruke dem når babyen bader. Og jeg skal jobbe med å få kaste dem...

Åh han har fått time nå?! Så bra! :D
Magen begynner å bli tung nå. Har mye kynnere og blir fort sliten. Idag og i går har jeg og vært plaget med hodepine. Men bare 2 arbeidsdager igjen til permisjon nå :)

Ja! Endelig..!!
Godt å snart ha perm, regner jeg med. Er vel ikke så alt for lenge igjen nå da heller?

Tror frøkna har blitt litt påvirket av meg :P
Hun gikk opp på rommet sitt, tok av kjolen og på "treningstøy" (som hun selv sa det).
Nå gå hun rundt i t-skjorte og strømpebukse å "trener".
Hun har lyst til å gå opp i skogen, men siden jeg er alene med barna og det snart er leggetid for lille U går det dessverre ikke nå.
Hun er så skjønn når hun driver på slik
Så herlig❤️ påvirket av sin mamma!

Back
Topp