Stakkars lillegod bedring!
Takk for det ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stakkars lillegod bedring!
Hoho I feel yaHehe jo, men det er vel en av få gleder med å ha små barn. Spesielt syke barn, de griser til sengetøyet mitt Haha![]()
VeeeldigOi det var tidlig![]()
Mhm det var detGod formiddag
Vanskelig å sovne igår?
TakkGrattis med 37 uker!![]()
Skjønner godt dere er det nåHan har "alltid" hvert mye syk, men har jo tatt helt av etter bhg start.. men ja hadde hvert fint om han ville holdt seg frisk litt lenger snart, for vi er litt slitne nå..
Opptatt selv da eller som unnskyldning for at dere skal innom moren hennes?Skjønner ikke logikken svigermor. Hun ringer oss som bor lengst unna for å høre om vi kan handle for moren hennes.
Selv så bor hun 10 min unna.... det er enda snakk om ett par ting som ikke er så tunge heller.
Nei hun er langt fra opptatt men hun bare gidder ikkeOpptatt selv da eller som unnskyldning for at dere skal innom moren hennes?
Han sov faktisk så og si natten gjennom. Ammet vel 1 gangSå bra! Hvordan har natta vært da?
Hoho I feel yaulempen her er at vi har så få sett med sengetøy
men heldigvis så har lille ikke grist til sengavår....ennå
![]()
Veeeldigogså ringe så tidlig på en helg da.
Haha gubben bare "hvem våger å ringe før 10" haha
Skjønner godt dere er det nå
Krysser fingre for at han snart har ihvertfall lengre perioder hvor han er frisk![]()
Haha kan godt nevne at min smaboer prinsesse sengetøy forrige mndJeg har ikke så mange jeg heller, men må bare vaske litt![]()
Kos dere på besøkBabysvømming unnsgjort, begge 2 sover og venter egentlig på at storebror skal våkne slik vi kan dra til en venninne![]()
Her så er telefonen alltid på lydløsHaha her kan folk få ringe før 7 om de vil, jeg er våken uansett. Og er ikke jeg så er hvertfall ungene våkne og påtide at jeg våknerkl 10 er jo fryktelig seint, da har jeg som regel hvert i butikken eller tatt leiligheten hvertfall Haha
Men går jo ann å ha telefonen på lydløs og overse telefonsamtaler som kommer tidlig![]()
Her så er telefonen alltid på lydløshvis man googler "dårlig på svare på telefonen" så kommer det opp bilde av meg
haha.
Jeg er virkelig elendig. Her så ringer folk gjerne etter 10.
Noen som husker hva marihøne heter på engelsk?