Skravletråd September

Hehe jo, men det er vel en av få gleder med å ha små barn. Spesielt syke barn, de griser til sengetøyet mitt Haha :P
Hoho I feel ya :p ulempen her er at vi har så få sett med sengetøy :o men heldigvis så har lille ikke grist til sengavår....ennå :p

Skjønner ikke logikken svigermor. Hun ringer oss som bor lengst unna for å høre om vi kan handle for moren hennes.
Selv så bor hun 10 min unna.... det er enda snakk om ett par ting som ikke er så tunge heller.

Han har "alltid" hvert mye syk, men har jo tatt helt av etter bhg start.. men ja hadde hvert fint om han ville holdt seg frisk litt lenger snart, for vi er litt slitne nå..
Skjønner godt dere er det nå :(
Krysser fingre for at han snart har ihvertfall lengre perioder hvor han er frisk :)

Skjønner ikke logikken svigermor. Hun ringer oss som bor lengst unna for å høre om vi kan handle for moren hennes.
Selv så bor hun 10 min unna.... det er enda snakk om ett par ting som ikke er så tunge heller.
Opptatt selv da eller som unnskyldning for at dere skal innom moren hennes?

Babysvømming unnsgjort, begge 2 sover og venter egentlig på at storebror skal våkne slik vi kan dra til en venninne:-)

Veeeldig :o også ringe så tidlig på en helg da.
Haha gubben bare "hvem våger å ringe før 10" haha

Haha her kan folk få ringe før 7 om de vil, jeg er våken uansett. Og er ikke jeg så er hvertfall ungene våkne og påtide at jeg våkner :P kl 10 er jo fryktelig seint, da har jeg som regel hvert i butikken eller tatt leiligheten hvertfall Haha

Men går jo ann å ha telefonen på lydløs og overse telefonsamtaler som kommer tidlig :P

Haha her kan folk få ringe før 7 om de vil, jeg er våken uansett. Og er ikke jeg så er hvertfall ungene våkne og påtide at jeg våkner :P kl 10 er jo fryktelig seint, da har jeg som regel hvert i butikken eller tatt leiligheten hvertfall Haha

Men går jo ann å ha telefonen på lydløs og overse telefonsamtaler som kommer tidlig :P
Her så er telefonen alltid på lydløs :p hvis man googler "dårlig på svare på telefonen" så kommer det opp bilde av meg :p haha.
Jeg er virkelig elendig. Her så ringer folk gjerne etter 10.

Her så er telefonen alltid på lydløs :p hvis man googler "dårlig på svare på telefonen" så kommer det opp bilde av meg :p haha.
Jeg er virkelig elendig. Her så ringer folk gjerne etter 10.

Haha du er en av de ja :P

Back
Topp