Skravletråd September

Syns det er generelt forventet.

Altså jeg greier ikke å sove om ikke det ser sånn nogenlunde greit ut, og jeg forventer at mannen også gjør sin del av det, spesielt ting som tar null tid egentlig.

Min stemor og pappa er sånn at det gjerne flyter hos dem og støv allergien min liker seg virkelig ikke der! Min mor var en del verre så tanken på rot osv setter i gang tvangstanker :p

Men igjen stua fikk se sånn ut nesten frem til leggetid, for da er stua mi!
Vis vedlegget 197715
Men vi er forskjellige
Vi klarer fint å legge oss å sove uten at det er striglet noen dager
Viktigere at man tar hensyn til at man et sliten synes vi og begge tar hensyn til hverandre om man er sliten

Haha! Skal ikke føye på kravene nei :-P Lørdags kveld, okay :-D Det kunne blitt interessant med vannavgang under middagen da.
Vannet mitt gikk lille julaften, like før hovmesteren...
(men ikke med et Splæsj, bare sånn helt gradvis. Jeg måtte bytte truse og tok på bind. Og sa ikke noe. For jeg trodde ikke det var vannet. Jeg skulle jo ikke føde før januar)

Men vi er forskjellige
Vi klarer fint å legge oss å sove uten at det er striglet noen dager
Viktigere at man tar hensyn til at man et sliten synes vi og begge tar hensyn til hverandre om man er sliten
Den som ikke kan sove om det er rotete kan ikke bo her.

Vi tar et skippertak i ny og ne. Men i bunn og grunn er det ikke ofte det er striglet.

Heldigvis sover alle godt, og ingen av ungene har testet positivt på støvallergi, i så fall måtte vi selvsagt tatt skippertak oftere ;-)

Får vondt i magen:( så utrolig trist!
Varme tanker til deg, søsteren din og familien❤️
Tusen takk kjære du ❤ nå må jeg prøve å omstille hodet mitt til jobb. Kjenner at idag har jeg bare lyst til å jobbe. Ikke prate om det med de aom er på jobb. Selv om det er vanskelig da vi jobber på samme plass og det er mange der og som er pårørt av dette

Tusen takk kjære du ❤ nå må jeg prøve å omstille hodet mitt til jobb. Kjenner at idag har jeg bare lyst til å jobbe. Ikke prate om det med de aom er på jobb. Selv om det er vanskelig da vi jobber på samme plass og det er mange der og som er pårørt av dette
Klem.

Går det an å si "jeg orker ikke prate om det i dag, håper dere kan la meg bare jobbe i fred i dag" eller noe sånn?

Kan jeg spørre hva som skjer? ❤
Min svigerbror på kun 36 år ligger i respirator etter akutt sykdom som oppstod etter en rutineoperasjon på sykehuset. De har innrømmet feil på feil, så nå ligger han lam fra halsen og ned. Sannsynligvis uten stemme om han overlever. Fremtiden er et liv i rullestol der han kun kan kommunisere med øyne og leppee. Men ingen vet om han kan svelge engang. Hørselen er meget dårlig fra før.

Så vi håper han får dø nå. Slippe mer sykdom i livet. Slippe mer sykehus,mer medisiner. Og slippe et liv han aldri ville ønsket. Et liv som ikke er min flotte svigerbror verdig.

Klemmer sendes til deg
Tøff tid for dere nå
Takk fine du ❤. Jeg går å håper så sterkt jeg får en melding eller en telefon om at han har blitt verre og gått bort. Det er fælt å håpe noen dør. Men livet i fremtiden er i et verdig liv. Han ville aldri godtatt det om han hadde hatt en stemme i det.

Klem.

Går det an å si "jeg orker ikke prate om det i dag, håper dere kan la meg bare jobbe i fred i dag" eller noe sånn?
Tenker å gjøre det. Klart, de vil vite. Siden jeg var der i helgen. Men hele forrige uke stressa jeg på jobb utover dagen da jeg aldri ble ferdig med mitt fordi de stadig ville prate. Skjønner de og men butikken må gå rundt selv om mange er i sorg og føler med søstra mi og oss familie

God morgen :) starta dagen kl 5 (idag også) :p
Så har forkjølelsen intatt heimen også.

Tja de kommer kanskje en gang i timen nå så vil si de er borte nærmest ;)
Like greit for han får vente litt til.

Får håpe lillesøster vil komme i uke 38 da ;)
Ja, jeg håper hun vil kom så snart som mulig etter uke 37 :D samtidig så vil jeg ha henne igjen så lenge som mulig og ettersom jeg ikke vet om jeg noensinne får gå gravid igjen :o

God morgen :) starta dagen kl 5 (idag også) :p
Så har forkjølelsen intatt heimen også.
Huff så tidlig! :o
Håper du går ta en powernap snart. Jeg var opp på do 6.30 og da våknet 3-åringen, så han vært kledd og jeg ordnet med matpakken hans. Nå har pappaen og han kjørt i bhg og jeg har lagt meg i sengen for noen flere timers søvn :)
God bedring!

Back
Topp