Skravletråd September

Her får begge lov å gjøre det.kanakje forventet hos deg men her er det ikke sånn
Syns det er generelt forventet.

Altså jeg greier ikke å sove om ikke det ser sånn nogenlunde greit ut, og jeg forventer at mannen også gjør sin del av det, spesielt ting som tar null tid egentlig.

Min stemor og pappa er sånn at det gjerne flyter hos dem og støv allergien min liker seg virkelig ikke der! Min mor var en del verre så tanken på rot osv setter i gang tvangstanker :p

Men igjen stua fikk se sånn ut nesten frem til leggetid, for da er stua mi!
1474234426302.jpg

Jeg virkelig hater å gå gravid, og syns den første tiden med baby er ekstremt slitsom i tillegg til at jeg er helt ferdig med å få barn.
Likevel så sitter jeg her og misunner deg og Shaddow litt som er i uke 36...
Jeg gleder meg sykt mye til hun er ut, men samtidig gruer jeg meg til den første tiden med babyen... Men det er vel fordi jeg vet hvor slitsomt det er :P også ser jeg for meg at det blir "vær" nå når vi har en 3 åring i hus også? :o
Men det er rart hvordan man så ofte/lett drømmer seg til situasjoner man ikke er i. Litt som "gresset er alltid grønnere..."
Jeg føler jeg er ferdig med å være gravid nå, begynner å bli lei den store tunge magen, men så om noen måneder så kommer jeg å savne den igjen! Og glede meg til å være gravid igjen :o

Haha! Skal ikke føye på kravene nei :-P Lørdags kveld, okay :-D Det kunne blitt interessant med vannavgang under middagen da.
Haha ja, og utrolig irriterende om jeg skal lage egyptisk mat og ikke få nyte enn skikkelig da ;)

Nei hun pleier ikke det, hun har hostet noen dager og har fått ventolin (har ikke hatt behov for astmamedisiner på snart 2 år). Misstenker ikke magesyke nei, er nok noe annet rusk. Ikke har hun vondt i magen eller er kvalm heller (9,5 år så hun vet stort sett hvor hun har vondt).

Så da er det bare å håpe der går seg til fort, har litt dårlig erfaring med sykdom hos henne. Da hun har hvert mye syk opp gjennom årene, men sist hun var syk satte en skikkelig trøkk i meg.
Ja som 9,5 år vet man vel nok hvor det er vondt... Stakkars, håper hun kommer seg snart :(

Jo rom for å være sliten, men å rydde i DVDer samt ta inn mat ville hvert forventet at en kvinne gjorde, hun skulle ihvertfall ikke bare ligget på sofaen, så hvorfor er det greit at en mann ikke gjør det? Tar vel 5-10 min, og hjelper utrolig på for den andre som gjerne tar en del mer
Haha,jeg kunne funnet på å la dvd'ene ligge fordi jeg var sliten :-P
Samt la maten stå ute hvis det var rester som likevel skulle kastes :-P

Skulle den tas vare på hadde jeg satt den inn ;-)

Hvorfor forventes det mer av en kvinne enn av en mann på disse områdene?

Hehe her var han rimelig aktiv under maseriene idag, jeg som tidligere vurderte å ringe føden pga lite bevegelser :p

Får satse på at tiden går fortere nå fremover :)
Når kom kommende storebror i forhold til termin?
39+3 må det bli, 7 dager før.
Så jeg har et ørlite håp om at hun kommer sånn 39-39+4 noen gang. Går jeg over blir jeg nok kjempeskuffet :(
Min mor fødte 1 respektive 3 uker før, så jeg håper på at jeg følger hennes fødsler... Men sånt trenger jo ikke å gå i arv da :/

Hehe her var han rimelig aktiv under maseriene idag, jeg som tidligere vurderte å ringe føden pga lite bevegelser :p

Får satse på at tiden går fortere nå fremover :)
Når kom kommende storebror i forhold til termin?
Hvordan har du det med maseriene nå forresten?

Haha,jeg kunne funnet på å la dvd'ene ligge fordi jeg var sliten :-P
Samt la maten stå ute hvis det var rester som likevel skulle kastes :-P

Skulle den tas vare på hadde jeg satt den inn ;-)

Hvorfor forventes det mer av en kvinne enn av en mann på disse områdene?
Godt spm, ser man inne her ser man ofte at det er slik at forventningene er at mennene ikke gjør like mye som kvinnene.

Mat ute er uhygienisk da :o mange bakterier som garantert vil trives oppå benken i løpet av natta :o

Back
Topp