Det hadde vært illeJatenk hvis jeg måtte stått opp å leita nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hadde vært illeJatenk hvis jeg måtte stått opp å leita nå
Du ogsp når du skal soveGod natt og sov godt![]()
Sårbar bhg faktisk . He he
Er natur og idrettsbhg med fantastiske folk
Egne plasser i skogdn
Båt
Osv
Du ogsp når du skal sove
Ja ! Så ille er det faktisk ikke, men hadde tenkt på detDet hadde vært ille
JaJeg er Fasinert over hvor mye de klarer å romsterer inni magen jeg Haha
Syns det er generelt forventet.Her får begge lov å gjøre det.kanakje forventet hos deg men her er det ikke sånn

Jeg gleder meg sykt mye til hun er ut, men samtidig gruer jeg meg til den første tiden med babyen... Men det er vel fordi jeg vet hvor slitsomt det erJeg virkelig hater å gå gravid, og syns den første tiden med baby er ekstremt slitsom i tillegg til at jeg er helt ferdig med å få barn.
Likevel så sitter jeg her og misunner deg og Shaddow litt som er i uke 36...
Haha ja, og utrolig irriterende om jeg skal lage egyptisk mat og ikke få nyte enn skikkelig daHaha! Skal ikke føye på kravene neiLørdags kveld, okay :-D Det kunne blitt interessant med vannavgang under middagen da.
Ja som 9,5 år vet man vel nok hvor det er vondt... Stakkars, håper hun kommer seg snartNei hun pleier ikke det, hun har hostet noen dager og har fått ventolin (har ikke hatt behov for astmamedisiner på snart 2 år). Misstenker ikke magesyke nei, er nok noe annet rusk. Ikke har hun vondt i magen eller er kvalm heller (9,5 år så hun vet stort sett hvor hun har vondt).
Så da er det bare å håpe der går seg til fort, har litt dårlig erfaring med sykdom hos henne. Da hun har hvert mye syk opp gjennom årene, men sist hun var syk satte en skikkelig trøkk i meg.
Samme her ;-)Det velger du jo selv
Vi har dager hvor det ryddes ingenting for begge er slitnr.
I denne familien er det lov å være det heldigvis
Haha,jeg kunne funnet på å la dvd'ene ligge fordi jeg var slitenJo rom for å være sliten, men å rydde i DVDer samt ta inn mat ville hvert forventet at en kvinne gjorde, hun skulle ihvertfall ikke bare ligget på sofaen, så hvorfor er det greit at en mann ikke gjør det? Tar vel 5-10 min, og hjelper utrolig på for den andre som gjerne tar en del mer
Huff da!Ja er en øuke på garasjeloftet
Ja som 9,5 år vet man vel nok hvor det er vondt... Stakkars, håper hun kommer seg snart![]()
39+3 må det bli, 7 dager før.Hehe her var han rimelig aktiv under maseriene idag, jeg som tidligere vurderte å ringe føden pga lite bevegelser![]()
Får satse på at tiden går fortere nå fremover![]()
Når kom kommende storebror i forhold til termin?
Hvordan har du det med maseriene nå forresten?Hehe her var han rimelig aktiv under maseriene idag, jeg som tidligere vurderte å ringe føden pga lite bevegelser![]()
Får satse på at tiden går fortere nå fremover![]()
Når kom kommende storebror i forhold til termin?
Godt spm, ser man inne her ser man ofte at det er slik at forventningene er at mennene ikke gjør like mye som kvinnene.Haha,jeg kunne funnet på å la dvd'ene ligge fordi jeg var sliten![]()
Samt la maten stå ute hvis det var rester som likevel skulle kastes![]()
Skulle den tas vare på hadde jeg satt den inn ;-)
Hvorfor forventes det mer av en kvinne enn av en mann på disse områdene?
Tja de kommer kanskje en gang i timen nå så vil si de er borte nærmestHvordan har du det med maseriene nå forresten?
Nei hadde kb derSå det så måtte redigere
Hørtes ut som en super bhg jader du jobber eller?
Jada gjorde det menbøe ble litt blåmerkerHuff da!håper det gikk bra med han