Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å neiNår du trudde at ungene endelig skulle bli friske, og eldste hoster til hun har spydd ut senga si.... jaggu godt jeg ennå har noen dager igjen av permisjonen da...
Du får Google det tror jegTrenger nok litt hjelp til hvordan det går ann å oppdra de allerede i magen![]()
Usj, håper det går bra med hamFått luka på seg
Begynner nok å bli trangt for henne jaHar en gal baby i magen i kveldhar aldri opplevd så mye dytting og at hun spenner så mye tidligere kvelder. Begynner vel å bli lite plass
Føler meg klar for å få ut henne også men må vel ro meg ned i tankene ettersom jeg bare blir 36 uker imorgen... *synes tiden går sakte*
Verdt å se?Hjemme fra kino
Så kjiptKommer hjem etter å vært Borte i 2 timer maks. Så har ikke gubben giddi å rydda noe som helst. Mat på benken og filmer utover gulvet. Synes nå han kunne tatt i et Tak før han la seg
Har du hatt en fin natt?Lurer på om jeg skal legge meg. God natt alle sammen![]()
Vi sovna vel 10 min etter at jeg skrev istad rundt 8:30 ish. Sov i 40 usle minNeida40 minutter bare. Se i en bok eller pyssla med noe klosser som skal passe i rett hull, stable tårn som veltes eller syng noe sammen
vips så ska hun sove igjen
![]()
Hoho aaah så besteforeldrene er skyld i at dagen starta litt tidligDet skal sies at lillemor har overnattet på soverommet til besteforeldra sine, så de starta nok dagen litt tidligere enn meg![]()
Håper du ikke blir for trøtt i dag. Hvor gammel er jenta di?
Huff da! Ja, da blir det nok greit med en dupp til!Vi sovna vel 10 min etter at jeg skrev istad rundt 8:30 ish. Sov i 40 usle min![]()
Da blir det nok en dupp til idag i 13 tiden håper jeg.
Så lenge den skjer innen 14:00 såHuff da! Ja, da blir det nok greit med en dupp til!![]()
JaHar du hatt en fin natt?![]()
Er nok mange som er opptatt av dette vil jeg troTusen takk kjære du ❤ nå må jeg prøve å omstille hodet mitt til jobb. Kjenner at idag har jeg bare lyst til å jobbe. Ikke prate om det med de aom er på jobb. Selv om det er vanskelig da vi jobber på samme plass og det er mange der og som er pårørt av dette
God morgen, grufull tidlig morgenGod morgenstarta dagen kl 5 (idag også)
![]()
Så har forkjølelsen intatt heimen også.
God morgenGod morgen
Ny mandag, ny uke. Noen spesielle planer for dagen?![]()
Blir han forstyrret i søvnen i barnehagen? Våkner han fortere av de andre barna?Tydeligvis ikke. De sier de prøver å vugge vognen men han vil ikke sove mer. Igår sov han 1.5 t og da også tok han lang tid før han sovnet. Han trengte virkelig den søvnen på dagen og var skikkelig utslitt allerede i 4-5 tiden.
Han sover kun 1 gang ja;-)