Godt det er flerr av ossSamme her ;-)
Her flyter det som regel i uka, så rydder vi i helga![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt det er flerr av ossSamme her ;-)
Lurte i grunn på det sammeHaha,jeg kunne funnet på å la dvd'ene ligge fordi jeg var sliten
Samt la maten stå ute hvis det var rester som likevel skulle kastes
Skulle den tas vare på hadde jeg satt den inn ;-)
Hvorfor forventes det mer av en kvinne enn av en mann på disse områdene?
Håper det ble litt søvn på degTakk for det, forhåpentligvis ikke så alt for lenge til. Men vanskelig å sovne når man har 2 barn som sover urolig![]()
Men vi er forskjelligeSyns det er generelt forventet.
Altså jeg greier ikke å sove om ikke det ser sånn nogenlunde greit ut, og jeg forventer at mannen også gjør sin del av det, spesielt ting som tar null tid egentlig.
Min stemor og pappa er sånn at det gjerne flyter hos dem og støv allergien min liker seg virkelig ikke der! Min mor var en del verre så tanken på rot osv setter i gang tvangstanker
Men igjen stua fikk se sånn ut nesten frem til leggetid, for da er stua mi!
Vis vedlegget 197715
Vannet mitt gikk lille julaften, like før hovmesteren...Haha! Skal ikke føye på kravene neiLørdags kveld, okay :-D Det kunne blitt interessant med vannavgang under middagen da.
Den som ikke kan sove om det er rotete kan ikke bo her.Men vi er forskjellige
Vi klarer fint å legge oss å sove uten at det er striglet noen dager
Viktigere at man tar hensyn til at man et sliten synes vi og begge tar hensyn til hverandre om man er sliten
Tusen takk kjære du ❤ nå må jeg prøve å omstille hodet mitt til jobb. Kjenner at idag har jeg bare lyst til å jobbe. Ikke prate om det med de aom er på jobb. Selv om det er vanskelig da vi jobber på samme plass og det er mange der og som er pårørt av detteFår vondt i magenså utrolig trist!
Varme tanker til deg, søsteren din og familien![]()
Klem.Tusen takk kjære du ❤ nå må jeg prøve å omstille hodet mitt til jobb. Kjenner at idag har jeg bare lyst til å jobbe. Ikke prate om det med de aom er på jobb. Selv om det er vanskelig da vi jobber på samme plass og det er mange der og som er pårørt av dette
Min svigerbror på kun 36 år ligger i respirator etter akutt sykdom som oppstod etter en rutineoperasjon på sykehuset. De har innrømmet feil på feil, så nå ligger han lam fra halsen og ned. Sannsynligvis uten stemme om han overlever. Fremtiden er et liv i rullestol der han kun kan kommunisere med øyne og leppee. Men ingen vet om han kan svelge engang. Hørselen er meget dårlig fra før.Kan jeg spørre hva som skjer? ❤
Ja. Fersk og frysevareansvarligSå flink! Butikk?![]()
Takk fine du ❤. Jeg går å håper så sterkt jeg får en melding eller en telefon om at han har blitt verre og gått bort. Det er fælt å håpe noen dør. Men livet i fremtiden er i et verdig liv. Han ville aldri godtatt det om han hadde hatt en stemme i det.Klemmer sendes til deg
Tøff tid for dere nå
Takk for omtanken ❤![]()
jeg kan ikke forestille meg hva dere går igjennom nå
Tenker å gjøre det. Klart, de vil vite. Siden jeg var der i helgen. Men hele forrige uke stressa jeg på jobb utover dagen da jeg aldri ble ferdig med mitt fordi de stadig ville prate. Skjønner de og men butikken må gå rundt selv om mange er i sorg og føler med søstra mi og oss familieKlem.
Går det an å si "jeg orker ikke prate om det i dag, håper dere kan la meg bare jobbe i fred i dag" eller noe sånn?
Sånn er det her også.Samme her ;-)
Det er tidlig! Jeg starter dagen nåGod morgenstarta dagen kl 5 (idag også)
![]()
Så har forkjølelsen intatt heimen også.
Ja, jeg håper hun vil kom så snart som mulig etter uke 37Tja de kommer kanskje en gang i timen nå så vil si de er borte nærmest![]()
Like greit for han får vente litt til.
Får håpe lillesøster vil komme i uke 38 da![]()
Bra det ikke ble vær da!Jada gjorde det menbøe ble litt blåmerker
HeldigDet er tidlig! Jeg starter dagen nå![]()
Huff så tidlig!God morgenstarta dagen kl 5 (idag også)
![]()
Så har forkjølelsen intatt heimen også.