Hmmm greier da ikke å skravle så lite daJøss ingen fra topp 10 på vinnerlista denne gangen heller
Ikke topp 20 engang
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmmm greier da ikke å skravle så lite daJøss ingen fra topp 10 på vinnerlista denne gangen heller
Ikke topp 20 engang
Takk for detHadde nok vært greit det ja, og gratulerer med ny bil forresten![]()
Må prøve på det troor jegHmmm greier da ikke å skravle så lite da![]()
Ja ikke santNår det ender slik at dere må selge barndomshjemmet er det godt dere får over takst![]()
Ja, lykke tilVis vedlegget 194490skulle rydda her:/ men det er blitt så rotete at jeg ikke vet hvor jeg skal starte...
Det skjønner jeg godtDet er samme som vårlove it
![]()
Var mye verre her da vi tømte alle skapVis vedlegget 194490skulle rydda her:/ men det er blitt så rotete at jeg ikke vet hvor jeg skal starte...
Så morsomt dasnuppa her begynner for første gang på tirsdag, men hun er så sosial og åpen at tenker mer på om hun skal høre etter
![]()
Hvor gammen er hun? Det hørtes veldig gøy ut![]()
Du er dronningen når det gjelder tall!!
Så deilig da
Kanskje ikke de med de minste babyene? Hvis frøkna mi holder samme konsert som i natt kan jeg muligens få gjort det. Men lover ingenting.
Tenker du på understell?Det skjønner jeg godt![]()
Åssen chassi har dere da?
Venter en stund daHun elsker dans, og har gledet seg til det skulle begynne nytt kurs siden det forrige var slutt i mai.
Gå hjem å legg degJeg er blitt skikkelig syk. Og over 2 timer igjen på jobb.
Influensa syk. Aner ikke hvordan jeg skal overleve kvelden. Det er bare 2 1/2time. Men hodet spinner, tårene triller og hvert eneste ledd i hele min kropp verker
Takk, men dette er vel ikke i Oslo? Da vet jeg at det finnesHun er 5,5 og går på gruppa 5-6/7 år, de har en annen gruppe for 3-4 år.
Venter en stund da
Leser om veksthormon..
Fikk en overraskendw tlf fra legen i dag..