Skravletråd September

Så morsomt da :) snuppa her begynner for første gang på tirsdag, men hun er så sosial og åpen at tenker mer på om hun skal høre etter :eek:

Mi er heldigvis flink å høre etter og utfører det som hun skal så vidt jeg vet. Var flink på avslutninga etter førte kurs i alle fall (vi får ikke se på mens de danser, men de har felles show hele danseskolen ved semesterslutt)

Kanskje ikke de med de minste babyene? Hvis frøkna mi holder samme konsert som i natt kan jeg muligens få gjort det. Men lover ingenting.

Mi er jo på samme alder som di, men jeg lover slett ikke noe, på den tiden pleier jeg sove om jeg ikke har grodd fast i sofaen.

Jeg er blitt skikkelig syk. Og over 2 timer igjen på jobb.

Influensa syk. Aner ikke hvordan jeg skal overleve kvelden. Det er bare 2 1/2time. Men hodet spinner, tårene triller og hvert eneste ledd i hele min kropp verker

Jeg er blitt skikkelig syk. Og over 2 timer igjen på jobb.

Influensa syk. Aner ikke hvordan jeg skal overleve kvelden. Det er bare 2 1/2time. Men hodet spinner, tårene triller og hvert eneste ledd i hele min kropp verker
Gå hjem å legg deg

Venter en stund da

Ja, blir en del venting når det er ti-ukers-kurs to ganger i året.... Dette blir jo ferdig da tidlig i november (pause i høstferien, men sikkert siste gang 10.11) og så er det neste altså oppstart uti januar

Back
Topp