Det må det jo bare gjøre!Ja synes også det. Ender med at han sover dårlig hjemme også. Men håper det går seg til![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det må det jo bare gjøre!Ja synes også det. Ender med at han sover dårlig hjemme også. Men håper det går seg til![]()
La merke til det duJøss ingen fra topp 10 på vinnerlista denne gangen heller
Ikke topp 20 engang
Du er dronningen når det gjelder tall!!Det gjør nemlig muligens jeg også. Kanskje. Så håper en av natteranglerene våre kan gjøre det. Så fisker jeg opp regneark på pc og oppdaterer på fremdrift![]()
Her ble det veldig enkeltHvor blir det av den mannen da? Jeg er sulten! Hva er det til middag hos dere andre i dag?
Hvor gammen er hun? Det hørtes veldig gøy utFørste time på barnedans overstått. Det er andre kurset hennes så hun er trygg på opplegget selv om det er nytt sted. Og kjenner mange for det er svært mange fra bhg som går der, og nabojenta også som går i annen bhg (og hennes venner fra hennes bhg)
Du har skravlet likevelJa for jeg har ikke vært her nesten idaghar jo vært på jobb..
Å jeg sier du gjør detTar sjelden feil sier jeg!![]()
Tror vi må det nå altsåLa merke til det du
Kanskje vi må bremse opp litt for å havne lengre ned??![]()
Da er det tall du skal fåSom alltid så er det tall tall og tall som gjelder. Desto mere dere skravler, desto lettere blir det for meg å hanke inn de store premieneOg nå har jeg mye bra og mye STORT på gang, så skravle på så blekket spruter!
Ja, men blir trøtt til kvelden igjen nå, har en aktiv 4 åring som hjelper meg med detOj der var en stund ja
Moro med ekstra krWowGratulerer til mor
![]()
Bra det daJa, men blir trøtt til kvelden igjen nå, har en aktiv 4 åring som hjelper meg med det![]()
Uvant det skjønner jeg?Jøss, topp 10?!![]()
Det er detMoro med ekstra kr![]()
Nye sofaen regenter jeg med.Sofatjeneste reste av dagen nå
Har gått i ett i dag
Håper vi dår litt av deDet er det![]()
Nei den andreNye sofaen regenter jeg med.