Skravletråd September

Jeg er blitt skikkelig syk. Og over 2 timer igjen på jobb.

Influensa syk. Aner ikke hvordan jeg skal overleve kvelden. Det er bare 2 1/2time. Men hodet spinner, tårene triller og hvert eneste ledd i hele min kropp verker
Dra hjem kjære deg, ikle vits å sitte der med verk i kroppen :(

Gå hjem å legg deg
Jeg kan ikke. Jeg er desverre den eneste personen på jobb som ikke kan dra. Ikke ikveld. De som evt kan tilkalles kan ikke jobbe da de har allerede vært på jobb idag. Og skal imorgen kl 5 eller 7.

Takk, men dette er vel ikke i Oslo? Da vet jeg at det finnes :) Tenkte å melde på snuppa

Nei, dette er ikke Oslo. Dette er Sula danseklubb :) Det er ulikt ulike steder selvsagt. Men barnedans finnes mange steder i aldnet og de fleste steder får de starte når de er 3 eller 4 år

Ja, blir en del venting når det er ti-ukers-kurs to ganger i året.... Dette blir jo ferdig da tidlig i november (pause i høstferien, men sikkert siste gang 10.11) og så er det neste altså oppstart uti januar
Ja da blir dst venting

Jeg kan ikke. Jeg er desverre den eneste personen på jobb som ikke kan dra. Ikke ikveld. De som evt kan tilkalles kan ikke jobbe da de har allerede vært på jobb idag. Og skal imorgen kl 5 eller 7.
De må jo ha en backupløsming til sånne tilfeller

Nei, dette er ikke Oslo. Dette er Sula danseklubb :) Det er ulikt ulike steder selvsagt. Men barnedans finnes mange steder i aldnet og de fleste steder får de starte når de er 3 eller 4 år
Hmm, da skal jeg ta en titt på nettet å se, vurderte turn også, men lurere på om hun kanskje syns det er litt skummelt ennå?

Gøy de klarte å hente seg opp så mye
ja absolutt :D
Smokk funka :D så da er kjøkkenet nesten ferdig rydda.
så bra :D
Får satse på at du får beholde den litt :)
har den fortsatt :)
Jeg er blitt skikkelig syk. Og over 2 timer igjen på jobb.

Influensa syk. Aner ikke hvordan jeg skal overleve kvelden. Det er bare 2 1/2time. Men hodet spinner, tårene triller og hvert eneste ledd i hele min kropp verker
Nei så kjedelig :(

De må jo ha en backupløsming til sånne tilfeller
Ikke når absolutt alle som er lås har jobba på samme dag. Da er jeg den eneste.

Jeg er liksom back upen. Eller har vært det for de andre til nå.
De jobber allerede 100 prosent. Jeg begynner ikke med det før neste uke

Ikke når absolutt alle som er lås har jobba på samme dag. Da er jeg den eneste.

Jeg er liksom back upen. Eller har vært det for de andre til nå.
De jobber allerede 100 prosent. Jeg begynner ikke med det før neste uke
Da må zu bare holde ut

Mi er heldigvis flink å høre etter og utfører det som hun skal så vidt jeg vet. Var flink på avslutninga etter førte kurs i alle fall (vi får ikke se på mens de danser, men de har felles show hele danseskolen ved semesterslutt)
Godt det da, hun her er veldig interessert i dans og danser nesten hele tiden.
Blir spennende å se om vi får se på eller om vi må gå

Da må zu bare holde ut
Jeg må nesten bare det. Er så dritt egentlig at man aldri sitter med noen lås i bakhånd. Men grunnen ligger jo i at så få får lov å ha ansvaret det er å være lås. Småstillingene har ikke lov å være det. De med store stillinger,har ansvarsområdet som betyr at de er 90 % tidligvakter

Jeg må nesten bare det. Er så dritt egentlig at man aldri sitter med noen lås i bakhånd. Men grunnen ligger jo i at så få får lov å ha ansvaret det er å være lås. Småstillingene har ikke lov å være det. De med store stillinger,har ansvarsområdet som betyr at de er 90 % tidligvakter
Ja ganske så håpløst i grunn

Back
Topp