• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd september

Kan vissr ikke det i følge henne. Jeg har aldri opplevd maken til oppførsel og jeg har handlet mye brukt.
Fikk ikke svart heller for hun blokkerte meg etter å ha kastet ut både det ene og det andre til meg

Jeg har handlet mye brukt til frøkna og har aldri opplevd det heller. Til lillebror har jeg arvet mye og der har det hvert med flekker på noe, men fikk og da beskjed om at det kunne være noe og at jeg kunne bare kvitte meg med det om jeg ville.

Tydeligvis ei som ikke takler at noen sier henne imot det da... men utrolig frekt!

Kan vissr ikke det i følge henne. Jeg har aldri opplevd maken til oppførsel og jeg har handlet mye brukt.
Fikk ikke svart heller for hun blokkerte meg etter å ha kastet ut både det ene og det andre til meg
Er jo helt sykt :-o
Klart man kan forvente rene og hele klær :-o
Jeg hadde ikke villet selge møkkete og hullete jeg :-o

En gang har jeg sendt med en parkdress, men da ble det spontant på snakk om dresser, og jeg sa jeg hadde en liggende hun kunne få med. Men da fikk hun den gratis i det minste, og hun så på den først.

Jeg har handlet mye brukt til frøkna og har aldri opplevd det heller. Til lillebror har jeg arvet mye og der har det hvert med flekker på noe, men fikk og da beskjed om at det kunne være noe og at jeg kunne bare kvitte meg med det om jeg ville.

Tydeligvis ei som ikke takler at noen sier henne imot det da... men utrolig frekt!
Ja jeg tror også hun ikke taklet det men oppførselen er virkelig lavmål. Å det kjipe med at hun blokka meg er jo at jeg ikke ser om hun skrivee noe dritt om meg i den kjøp og salg gruppen.

Ja jeg tror også hun ikke taklet det men oppførselen er virkelig lavmål. Å det kjipe med at hun blokka meg er jo at jeg ikke ser om hun skrivee noe dritt om meg i den kjøp og salg gruppen.
Herregud så barnslig av henne

Godt det ikke var det! Hadde ikke vært så greit å omgås i ettertid om det var tilfellet.

Syntes du skrev noe om broren din i første innlegg, ser du, så var derfor jeg tenkte det var svigerinnen din du snakket om :P

Ja det er virkelig lavmål! Ja det er jo veldig dumt om hu skriver noe dritt, og så får du ikke engang muligheten til å kommentere det. Men det er vel en moderator på den gruppa som du kan informere om hvordan hun holder på?

Er jo helt sykt :-o
Klart man kan forvente rene og hele klær :-o
Jeg hadde ikke villet selge møkkete og hullete jeg :-o

En gang har jeg sendt med en parkdress, men da ble det spontant på snakk om dresser, og jeg sa jeg hadde en liggende hun kunne få med. Men da fikk hun den gratis i det minste, og hun så på den først.
Jeg hadde hvertfall gitt beskjed før jeg solgte de,skjønner meg ikke på folk jeg..

Ja det er virkelig lavmål! Ja det er jo veldig dumt om hu skriver noe dritt, og så får du ikke engang muligheten til å kommentere det. Men det er vel en moderator på den gruppa som du kan informere om hvordan hun holder på?
Ja er sikkert det,men redd hun klikker ennå mer om jeg sier fra i gruppen der..

Ja er sikkert det,men redd hun klikker ennå mer om jeg sier fra i gruppen der..

Men er det ikke mulighet til å sende pm til moderator? Med slik oppførsel så vet jeg folk har blitt utestengt fra kjøp/salg grupper her. Og man burde jo bli det og når man holder på slik.

Hei :) savna deg å ! Det går bra med oss, vi har vært i dåp i dag så er litt slitne !

Hva har du drevet med ?
Jeg har drevet med ganske mye, og har derfor vært borte herfra en stund. Alt fra reising, begravelse, masse bursdagsstyr og mere til. Og med en seksåring som har hatt sine sorgreaksjoner og så har vi hatt noen heftige uker, for å si det sånn.. Nå har hverdagen og roen endelig begynt å senke seg.

Dåp er koselig da:) Familie?

Back
Topp