Det kan jeg tenke meg var stas, ja!Haha, ja det var stas ;-)
Vi har spist opp to sånne plater allerede![]()
Var 20 100 grams plater inni den svære esken![]()
Vis vedlegget 138213
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan jeg tenke meg var stas, ja!Haha, ja det var stas ;-)
Vi har spist opp to sånne plater allerede![]()
Var 20 100 grams plater inni den svære esken![]()
Vis vedlegget 138213
Så heldig du har værtHaha, ja det var stas ;-)
Vi har spist opp to sånne plater allerede
Var 20 100 grams plater inni den svære esken
Vis vedlegget 138213
Og dette er svigerinnen din?!? Eller misforstod jeg noe?[/QUOT
ikke noe svigerinne nei.
Var ei jeg handlet av
Kan vissr ikke det i følge henne. Jeg har aldri opplevd maken til oppførsel og jeg har handlet mye brukt.
Fikk ikke svart heller for hun blokkerte meg etter å ha kastet ut både det ene og det andre til meg
Når i natt var det den var igjen?Noen som skal se måneformørkelsen i kveld ?
Er jo helt sykt :-oKan vissr ikke det i følge henne. Jeg har aldri opplevd maken til oppførsel og jeg har handlet mye brukt.
Fikk ikke svart heller for hun blokkerte meg etter å ha kastet ut både det ene og det andre til meg
Ja jeg tror også hun ikke taklet det men oppførselen er virkelig lavmål. Å det kjipe med at hun blokka meg er jo at jeg ikke ser om hun skrivee noe dritt om meg i den kjøp og salg gruppen.Jeg har handlet mye brukt til frøkna og har aldri opplevd det heller. Til lillebror har jeg arvet mye og der har det hvert med flekker på noe, men fikk og da beskjed om at det kunne være noe og at jeg kunne bare kvitte meg med det om jeg ville.
Tydeligvis ei som ikke takler at noen sier henne imot det da... men utrolig frekt!
Herregud så barnslig av henneJa jeg tror også hun ikke taklet det men oppførselen er virkelig lavmål. Å det kjipe med at hun blokka meg er jo at jeg ikke ser om hun skrivee noe dritt om meg i den kjøp og salg gruppen.
Ca mellom 4 og 5 i natt.Når i natt var det den var igjen?
Har veldig lyst! Men noe sier meg at jeg nok ikke får sett den her mellom skyene.. og at jeg ligger og sover.Noen som skal se måneformørkelsen i kveld ?
Ja jeg tror også hun ikke taklet det men oppførselen er virkelig lavmål. Å det kjipe med at hun blokka meg er jo at jeg ikke ser om hun skrivee noe dritt om meg i den kjøp og salg gruppen.
Jeg hadde hvertfall gitt beskjed før jeg solgte de,skjønner meg ikke på folk jeg..Er jo helt sykt :-o
Klart man kan forvente rene og hele klær :-o
Jeg hadde ikke villet selge møkkete og hullete jeg :-o
En gang har jeg sendt med en parkdress, men da ble det spontant på snakk om dresser, og jeg sa jeg hadde en liggende hun kunne få med. Men da fikk hun den gratis i det minste, og hun så på den først.
Ja er sikkert det,men redd hun klikker ennå mer om jeg sier fra i gruppen der..Ja det er virkelig lavmål! Ja det er jo veldig dumt om hu skriver noe dritt, og så får du ikke engang muligheten til å kommentere det. Men det er vel en moderator på den gruppa som du kan informere om hvordan hun holder på?
Mhm det synes jeg ogsåHerregud så barnslig av henne
Det er jo det normale å gjøre...Jeg hadde hvertfall gitt beskjed før jeg solgte de,skjønner meg ikke på folk jeg..
Ja er sikkert det,men redd hun klikker ennå mer om jeg sier fra i gruppen der..
Tror ikke jeg kommer til å sitte oppe så lenge, men er jeg tilfeldigvis oppe og ammer da kan det hende jeg titter littCa mellom 4 og 5 i natt.
Jeg har drevet med ganske mye, og har derfor vært borte herfra en stund. Alt fra reising, begravelse, masse bursdagsstyr og mere til. Og med en seksåring som har hatt sine sorgreaksjoner og så har vi hatt noen heftige uker, for å si det sånn.. Nå har hverdagen og roen endelig begynt å senke seg.Heisavna deg å ! Det går bra med oss, vi har vært i dåp i dag så er litt slitne !
Hva har du drevet med ?