Skravletråd september

Tja, ikke akkurat noen super helg hva gjelder liv her vel?
Pleier jo være en del mindre aktivitet i helgene. Får ta det igjen i morgen;)

Pleier jo være en del mindre aktivitet i helgene. Får ta det igjen i morgen;)
Jo, men ikke så labert som det har vært denne helgen

God kveld :) her er vi slitne etter dåp :)
Og selvfølgelig når snuppa skulle legge seg, så fikk jeg besøk, som absolutt skulle ta hu opp, så nå er jeg stuck med skrikebaby

Hei på dere :-D

Vært en aktiv helg her med fotballcup på eldste i hele går. Nå er fotballsesongen over for denne gang.

I dag har vi vasket og ryddet litt, og så dro vi på mart'n. Vi kom hjem med 2 kg firkløversjokolade, to bamser og to baller :-P

Ungene har iallfall kost seg ;-)

Hva har dere gjort i helga?

Noen som er her i kveld da?
etter unger er langt og litt ting er fått unna på dataen skal jeg kræsje i sofaen hvertfall. Med bv;)

Her er nå begge ungene i seng, en som sover men stille hos begge :P jeg blir nok litt til og fra, holder litt på i leiligheten også så :P

Vært en aktiv helg her med fotballcup på eldste i hele går. Nå er fotballsesongen over for denne gang.

I dag har vi vasket og ryddet litt, og så dro vi på mart'n. Vi kom hjem med 2 kg firkløversjokolade, to bamser og to baller :-P

Oi det var mye sjokolade :P

I dag har vi vasket og ryddet litt, og så dro vi på mart'n. Vi kom hjem med 2 kg firkløversjokolade, to bamser og to baller :p

Hørtes ut som dere har hatt en fin helg

Back
Topp