Det kan jeg ikke huskeHar ikke du sagt det før uten å vinne![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan jeg ikke huskeHar ikke du sagt det før uten å vinne![]()
Pleier jo være en del mindre aktivitet i helgene. Får ta det igjen i morgenTja, ikke akkurat noen super helg hva gjelder liv her vel?
Jo, men ikke så labert som det har vært denne helgenPleier jo være en del mindre aktivitet i helgene. Får ta det igjen i morgen![]()
Er godt mulig det, har ikke gått gjennom de siste sideneJo, men ikke så labert som det har vært denne helgen
Å, du skriver blogg også duDet er det.
Dersom du ønsker å se hva RonjaR mener så er dette meg
http://musemorsinlilleverden.blogg.no/
HeiHeiii!Nå har jeg savna dere
Hvordan går det med alle sammen?
Ja, det går fort! Noen ganger altfor fort, synes jegGår bra her.
Lille U er akkurat blitt 6 måneder og vokser forrykende fort
Noen som er her i kveld da?
etter unger er langt og litt ting er fått unna på dataen skal jeg kræsje i sofaen hvertfall. Med bv![]()
Jeg er herNoen som er her i kveld da?
etter unger er langt og litt ting er fått unna på dataen skal jeg kræsje i sofaen hvertfall. Med bv![]()
Oi det var mye sjokoladeHei på dere :-D
Vært en aktiv helg her med fotballcup på eldste i hele går. Nå er fotballsesongen over for denne gang.
I dag har vi vasket og ryddet litt, og så dro vi på mart'n. Vi kom hjem med 2 kg firkløversjokolade, to bamser og to baller![]()
Ungene har iallfall kost seg ;-)
Hva har dere gjort i helga?
Ja du kan si det var en delOi det var mye sjokolade![]()
Jeg er her. :-DNoen som er her i kveld da?
Kjøpte dere så mye ?Ja du kan si det var en del![]()
Hørtes ut som dere har hatt en fin helgHei på dere :-D
Vært en aktiv helg her med fotballcup på eldste i hele går. Nå er fotballsesongen over for denne gang.
I dag har vi vasket og ryddet litt, og så dro vi på mart'n. Vi kom hjem med 2 kg firkløversjokolade, to bamser og to baller
Ungene har iallfall kost seg ;-)
Hva har dere gjort i helga?
Nei vi vantKjøpte dere så mye ?![]()