Hæææ??? Seriøst???Jeg har fått tidenes utskjelling på fb og kjenner jeg fortsatt er sjokkert.
Skjønner godt du er sjokkert :-o
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hæææ??? Seriøst???Jeg har fått tidenes utskjelling på fb og kjenner jeg fortsatt er sjokkert.
Nei vi vant![]()
På sånn lykkehjul der du satser på noen tall.
Hadde ikke trodd vi skulle vinne gitt![]()
Hehe ÅjaJeg har fått tidenes utskjelling på fb og kjenner jeg fortsatt er sjokkert.
Mhm seriøst, kan visst ikke forvente å få rene bukser for 100 kr. Å jeg jugde bare,for buksene var knapt brukt og jeg var uhøflig ....Hæææ??? Seriøst???
Skjønner godt du er sjokkert :-o
Litt til og fra her ogsåHer er nå begge ungene i seng, en som sover men stille hos beggejeg blir nok litt til og fra, holder litt på i leiligheten også så
![]()
2 kg sjokolade, oioi!Hei på dere :-D
Vært en aktiv helg her med fotballcup på eldste i hele går. Nå er fotballsesongen over for denne gang.
I dag har vi vasket og ryddet litt, og så dro vi på mart'n. Vi kom hjem med 2 kg firkløversjokolade, to bamser og to baller![]()
Ungene har iallfall kost seg ;-)
Hva har dere gjort i helga?
Jeg har fått tidenes utskjelling på fb og kjenner jeg fortsatt er sjokkert.
Sånn flaks dere har daNei vi vant![]()
På sånn lykkehjul der du satser på noen tall.
Hadde ikke trodd vi skulle vinne gitt![]()
Står litt lenger oppÅ hvorfor har du blitt skjelt ut?
Litt til og fra her ogsåTror lillemor sover nå, hvis ikke er det i alle fall rett før, men de store guttene sover ikke enda...
Hvor gamle er de store guttene?Litt til og fra her ogsåTror lillemor sover nå, hvis ikke er det i alle fall rett før, men de store guttene sover ikke enda...
Uff daMhm seriøst, kan visst ikke forvente å få rene bukser for 100 kr. Å jeg jugde bare,for buksene var knapt brukt og jeg var uhøflig ....
Burde sjekket buksene før jeg dro ig dessuten var det bare å vaske de...
Null troverdighet hadde jeg også. +++
OMG! Må lese tråden du laget skjønner jeg ;-)Mhm seriøst, kan visst ikke forvente å få rene bukser for 100 kr. Å jeg jugde bare,for buksene var knapt brukt og jeg var uhøflig ....
Burde sjekket buksene før jeg dro ig dessuten var det bare å vaske de...
Null troverdighet hadde jeg også. +++
Står litt lenger opp![]()
7 og 10Hvor gamle er de store guttene?
Her sover mini, og muligens eldsten.
Frøkna hører jeg fremdeles litt til
Min eldste er 8,5 og i seng for ca 20 minutter siden7 og 10De skal i seng nå begge to. Eldste skal helst lese litt på senga også...
Kan vissr ikke det i følge henne. Jeg har aldri opplevd maken til oppførsel og jeg har handlet mye brukt.Ja så det nå
Selvfølgelig kan man forvente at klærne er rene og hele/pene når man kjøper selv om det er brukt! Makan til frekk dame!
Mhm det kan du si.Uff da![]()
Ja, han på 7 skal vanligvis legge seg kl 20, men har snudd døgnet litt i helga og er skikkelig b-menneskeMin eldste er 8,5 og i seng for ca 20 minutter siden
Og dette er svigerinnen din?!? Eller misforstod jeg noe?Kan vissr ikke det i følge henne. Jeg har aldri opplevd maken til oppførsel og jeg har handlet mye brukt.
Fikk ikke svart heller for hun blokkerte meg etter å ha kastet ut både det ene og det andre til meg