Skravletråd september

Hæææ??? Seriøst???

Skjønner godt du er sjokkert :-o
Mhm seriøst, kan visst ikke forvente å få rene bukser for 100 kr. Å jeg jugde bare,for buksene var knapt brukt og jeg var uhøflig ....
Burde sjekket buksene før jeg dro ig dessuten var det bare å vaske de...
Null troverdighet hadde jeg også. +++

Her er nå begge ungene i seng, en som sover men stille hos begge :P jeg blir nok litt til og fra, holder litt på i leiligheten også så :P
Litt til og fra her også ;) Tror lillemor sover nå, hvis ikke er det i alle fall rett før, men de store guttene sover ikke enda...

Hei på dere :-D

Vært en aktiv helg her med fotballcup på eldste i hele går. Nå er fotballsesongen over for denne gang.

I dag har vi vasket og ryddet litt, og så dro vi på mart'n. Vi kom hjem med 2 kg firkløversjokolade, to bamser og to baller :-P

Ungene har iallfall kost seg ;-)

Hva har dere gjort i helga?
2 kg sjokolade, oioi! :)

Mhm seriøst, kan visst ikke forvente å få rene bukser for 100 kr. Å jeg jugde bare,for buksene var knapt brukt og jeg var uhøflig ....
Uff da :(

OMG! Må lese tråden du laget skjønner jeg ;-)

Ja så det nå :p

Selvfølgelig kan man forvente at klærne er rene og hele/pene når man kjøper selv om det er brukt! Makan til frekk dame!
Kan vissr ikke det i følge henne. Jeg har aldri opplevd maken til oppførsel og jeg har handlet mye brukt.
Fikk ikke svart heller for hun blokkerte meg etter å ha kastet ut både det ene og det andre til meg

Kan vissr ikke det i følge henne. Jeg har aldri opplevd maken til oppførsel og jeg har handlet mye brukt.
Fikk ikke svart heller for hun blokkerte meg etter å ha kastet ut både det ene og det andre til meg
Og dette er svigerinnen din?!? Eller misforstod jeg noe?

Back
Topp