Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å nei:-/. Håper han får sovet litt til daBare synd jeg virkelig måtte på do så flyttet på han, så nå har jeg en våken sur gutt....
Hørtes hyggelig ut![]()
Nei det blir vel bare å trille en tur og ellers lek og kos med lillebror![]()
God morgenGod morgen alle sammen
Å nei:-/. Håper han får sovet litt til da.
Ja kjekt med familiemiddag![]()
God morgenGod morgen alle sammen
God morgenGooood morgen!![]()
God morgenGooood morgen!![]()
Haha.. ikke lett alltidDet tviler jeg på Haha![]()
God morgen. Var på babysvømming på morgenen og på besøk hos svigerfar på sykehuset. Da gikk hele dagenGod morgen jenter![]()
Ble 0 skravling på meg i går kveld...
Hva gjorde dere i går da?![]()
Ble en sånn passe nattGod morgen. Sovet godt?
StemmerGod morgen. Var på babysvømming på morgenen og på besøk hos svigerfar på sykehuset. Da gikk hele dagen. På kvelden var det kosetid med mini før han la seg og kvalitetstid med gubben etterpå
. Der da?
Jo sov egentlig ganske greit med tanke på at mini ville ammes ila natten og endte med å bli værende i vår seng. Sånn går det når jeg sovner fra hele ammingen og ikke får lagt han tilbake i sengen sin igjenBle en sånn passe nattopp sikkert 6 ganger for å gå på do
Der da?
Fort gjort det daJo sov egentlig ganske greit med tanke på at mini ville ammes ila natten og endte med å bli værende i vår seng. Sånn går det når jeg sovner fra hele ammingen og ikke får lagt han tilbake i sengen sin igjen![]()
Ja var kjempegøy:-D. Mini storkoste seg. Joda formen hans er vel sånn passe grei med tanke på tilstanden. Men merker han er mer redusert og merker han er sykere enn han var bare for 1 år siden.Stemmervar det gøy på svømming?formen til svigerfar?
Her var jenta til sine oldeforeldre,og jeg og gubben var på kveldsmat + film til et vennepar![]()