Skravletråd september

Bare synd jeg virkelig måtte på do så flyttet på han, så nå har jeg en våken sur gutt....

Hørtes hyggelig ut :)
Nei det blir vel bare å trille en tur og ellers lek og kos med lillebror :)
Å nei:-/. Håper han får sovet litt til da:-).
Ja kjekt med familiemiddag:-)

Lovet bilde.

223dbfbdd618c83611db1e5352dffa1f

God morgen jenter :)
Ble 0 skravling på meg i går kveld...
Hva gjorde dere i går da? :)

God morgen jenter :)
Ble 0 skravling på meg i går kveld...
Hva gjorde dere i går da? :)
God morgen. Var på babysvømming på morgenen og på besøk hos svigerfar på sykehuset. Da gikk hele dagen :-). På kvelden var det kosetid med mini før han la seg og kvalitetstid med gubben etterpå :-). Der da?

God morgen. Var på babysvømming på morgenen og på besøk hos svigerfar på sykehuset. Da gikk hele dagen :-). På kvelden var det kosetid med mini før han la seg og kvalitetstid med gubben etterpå :-). Der da?
Stemmer :) var det gøy på svømming?formen til svigerfar?
Her var jenta til sine oldeforeldre,og jeg og gubben var på kveldsmat + film til et vennepar :)

Ble en sånn passe natt :p opp sikkert 6 ganger for å gå på do :p
Der da?
Jo sov egentlig ganske greit med tanke på at mini ville ammes ila natten og endte med å bli værende i vår seng. Sånn går det når jeg sovner fra hele ammingen og ikke får lagt han tilbake i sengen sin igjen:-P

Jo sov egentlig ganske greit med tanke på at mini ville ammes ila natten og endte med å bli værende i vår seng. Sånn går det når jeg sovner fra hele ammingen og ikke får lagt han tilbake i sengen sin igjen:-P
Fort gjort det da :p

Stemmer :) var det gøy på svømming?formen til svigerfar?
Her var jenta til sine oldeforeldre,og jeg og gubben var på kveldsmat + film til et vennepar :)
Ja var kjempegøy:-D. Mini storkoste seg. Joda formen hans er vel sånn passe grei med tanke på tilstanden. Men merker han er mer redusert og merker han er sykere enn han var bare for 1 år siden.

Back
Topp