Takk, det skal viKos dere på kino
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, det skal viKos dere på kino
Så flink han er!Må bare skryte litt av gubben som har vært røykfri i snart 6 måneder om ett par dager:-D
Nei, nok en stille og kjedelig vaktJa det er det! Ble det noe liv på jobb i natt?
God morgen snuppaGod morgen damerkjenner jeg syntes det ble litt tidlig i dag, så foreløpig er det rett ut på sofaen Haha
God dag KenguGod morgen alle sammen
Har bestilt billetter til Knudsen og ludvigsen, så vi reiser snart til Trondheim) stolt 3 åring skal på kino for første gang
![]()
Gratulerer med å ha gjenerobret førsteplassen
Nei, nok en stille og kjedelig vakt![]()
Grattis med 1. PlassenGod dag Kengu![]()
God morgen ThereseGooood morgen!![]()
God dagGod morgen jenter![]()
Ble 0 skravling på meg i går kveld...
Hva gjorde dere i går da?![]()
Hoho! Mini sov 10 timer inatt! Hurra hei og hoppdet er visst slitsomt med navnefest...
Må få høre hvordan filmen erHar bestilt billetter til Knudsen og ludvigsen, så vi reiser snart til Trondheim) stolt 3 åring skal på kino for første gang
![]()
Uff daHer har det vært en veldig lite kjekk start på dagenVi har vært på legevakten.
Guttungen skulle være med pappan i frysen og hente opp brød. Han glapp lokket og rett på hånden til guttungenHeldigvis er det mykt ytterst der ved håndtak, men likevel:/
Den river meg i hjertetUff den fortell en hemmelighettråden var vond å lese![]()
Ferdig med nattvaktshelgen nå eller?God dag
Var jobb på meg igår kveld/natt!
Håper du får en super dag![]()
Det ble veldig stiligLovet bilde.
![]()