• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd september

Ja var kjempegøy:-D. Mini storkoste seg. Joda formen hans er vel sånn passe grei med tanke på tilstanden. Men merker han er mer redusert og merker han er sykere enn han var bare for 1 år siden.
Det er bra :D gleder meg til babysvømming :)
Ja,det kan gå fort feil vei også...

Er ikke så veldig glad i action jeg da... egentlig ikke så veldig glad i film fordi jeg sliter med å følge med på skjermen så kan glemme å kikke på den i 20 min og da har jeg dette ut :p men innimellom er det veldig greit å bare koble ut å glo på den skjermen :p
hehe nei daså:P Hva sjanger liker du da:)?

Her har det vært en veldig lite kjekk start på dagen:( Vi har vært på legevakten.

Guttungen skulle være med pappan i frysen og hente opp brød. Han glapp lokket og rett på hånden til guttungen:( Heldigvis er det mykt ytterst der ved håndtak, men likevel:/

Her har det vært en veldig lite kjekk start på dagen:( Vi har vært på legevakten.

Guttungen skulle være med pappan i frysen og hente opp brød. Han glapp lokket og rett på hånden til guttungen:( Heldigvis er det mykt ytterst der ved håndtak, men likevel:/
Uff da,hvordan gikk det?

Huff da :( hva sa de på legevakten?

God morgen :) her har vi slumret lenge hele familien, gubbis som skulle stå opp slumrer enda :p

Det er bra :D gleder meg til babysvømming :)
Ja,det kan gå fort feil vei også...
Er ganske kjekt på babysvømming og merker mini her koser seg ihvertfall :-).
Ja han blir nå ikke friskere av kolsen så er nå forventet. De har fått beskjed nå at han er på det legene kaller den terminale fasen av kolsen

Da må jeg skaffe termometer. Men det har jeg savnet til annet også, så sånn sett kjekk investering.

Type olje bruker du da?
Kjøper slike 2 litere med olje på butikken som det står på er beregnet til frityr.
NB: Oljen kan brukes flere ganger og behøver ikke hives etter en gangs bruk

Uff stakkars liten.. Hvordan går det med han? Hva sa de på legevakten?

Har bestilt billetter til Knudsen og ludvigsen, så vi reiser snart til Trondheim :)) stolt 3 åring skal på kino for første gang :)

Back
Topp