Hehe ja et det. Men koselig å ha han i armkroken daFort gjort det da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe ja et det. Men koselig å ha han i armkroken daFort gjort det da![]()
Det er braJa var kjempegøy:-D. Mini storkoste seg. Joda formen hans er vel sånn passe grei med tanke på tilstanden. Men merker han er mer redusert og merker han er sykere enn han var bare for 1 år siden.
Det skjønner jegHehe ja et det. Men koselig å ha han i armkroken da![]()
hehe nei dasåEr ikke så veldig glad i action jeg da... egentlig ikke så veldig glad i film fordi jeg sliter med å følge med på skjermen så kan glemme å kikke på den i 20 min og da har jeg dette utmen innimellom er det veldig greit å bare koble ut å glo på den skjermen
![]()
Uff da,hvordan gikk det?Her har det vært en veldig lite kjekk start på dagenVi har vært på legevakten.
Guttungen skulle være med pappan i frysen og hente opp brød. Han glapp lokket og rett på hånden til guttungenHeldigvis er det mykt ytterst der ved håndtak, men likevel:/
Huff daHer har det vært en veldig lite kjekk start på dagenVi har vært på legevakten.
Guttungen skulle være med pappan i frysen og hente opp brød. Han glapp lokket og rett på hånden til guttungenHeldigvis er det mykt ytterst der ved håndtak, men likevel:/
Det gjør vi nokTakk for det
Sov godt så snakkes vi sikkert i morgen!
Er ganske kjekt på babysvømming og merker mini her koser seg ihvertfallDet er bragleder meg til babysvømming
Ja,det kan gå fort feil vei også...
Kjøper slike 2 litere med olje på butikken som det står på er beregnet til frityr.Da må jeg skaffe termometer. Men det har jeg savnet til annet også, så sånn sett kjekk investering.
Type olje bruker du da?
hehe nei dasåHva sjanger liker du da
?
Her har det vært en veldig lite kjekk start på dagenVi har vært på legevakten.
Så det.Uff den fortell en hemmelighettråden var vond å lese![]()
Uff den fortell en hemmelighettråden var vond å lese![]()
Det vqr det altsåJa den var det, mange vonde hemmeligheter der![]()
Kos dere på kinoHar bestilt billetter til Knudsen og ludvigsen, så vi reiser snart til Trondheim) stolt 3 åring skal på kino for første gang
![]()