God natt søte KenguGod natta jenter![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God natt søte KenguGod natta jenter![]()
Natta og sov godtGod natta jenter![]()
Kjøpte for slikk og ingenting på komplett forrige black fridayHar ikke frityrkoker jeg?!![]()
Alene våken hjemme om ikke annet*gjesp* ALene hjemme
Eller, ikke alene da, ungene er her, men de sover. Bikkja puster jevnt og tungt hun også. Bare meg som er her.
Mannen, svigermor og hans søster kommer i natt, jeg tipper den ferga som vel bringer dem hit sånn noe etter tre, for alternativet er at de må gå fra festen ved midtnatt og det gjør de vel ikke (de er i femtiårsdag)
Så jeg skal nok legge meg alene. I mellomtiden sitter jeg her, burde skravlet et par hun der innlegg, men kommer neppe over 2525 uansett, så jeg strikker muligens heller....
såvidt igang på tunika til lillesøster.
Hihi, festlig. Burde googlet meg selv jeg og kanskje?Når man går forbi 1881 og sosiale medier kommer veldig mye jobb relatert informasjon.
Ser fryktelig profesjonell ut![]()
Ja, helt grei lørfsgsunderholdningDen er morsom da![]()
NattaGod natta jenter![]()
Ja, det var det. Nå er jeg kvalm hahaMmm...så deilig da![]()
Er så redd for at mannen skal lage pommes frites til barna hver gang jeg er borteKjøpte for slikk og ingenting på komplett forrige black friday
Helt klartJa, helt grei lørfsgsunderholdning![]()
Mye moro med frityrkoker
Hva skal jeg prøve å fritere neste gang
Imorgen kanskje, til ikke bilde i dag.Flink du er.
Bilde?
Jepp det gjør detAlene våken hjemme om ikke annet![]()
Tunika - betyr det at teppet er ferdig??![]()
Ja, tydeligvisHahadet er straffen
![]()
Kult! Gleder meg til bilde! For det kommer vel?Jepp det gjør det
Litt samme som her, bare at jeg er redd for meg selv. Jeg hadde fritere alt. Og plutselig veid alt alt alt for mye.Er så redd for at mannen skal lage pommes frites til barna hver gang jeg er bortederfor har jeg ikke kjøpt! Haha
![]()
Håper jeg ogHåper du får slappet av masse disse dagene![]()
Men det er da ikke min skyld.Skal du komme og introdusere frityr nå som vi nylig har gitt bort frityrkokeren? Typisk![]()
![]()