Det er godt å seIkke alt jeg gjør er vanskelig ser du![]()
Så er det håp for sånne som meg...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er godt å seIkke alt jeg gjør er vanskelig ser du![]()
Deilig med en kveld i fred og ro da*gjesp* ALene hjemme
Eller, ikke alene da, ungene er her, men de sover. Bikkja puster jevnt og tungt hun også. Bare meg som er her.
Mannen, svigermor og hans søster kommer i natt, jeg tipper den ferga som vel bringer dem hit sånn noe etter tre, for alternativet er at de må gå fra festen ved midtnatt og det gjør de vel ikke (de er i femtiårsdag)
Så jeg skal nok legge meg alene. I mellomtiden sitter jeg her, burde skravlet et par hun der innlegg, men kommer neppe over 2525 uansett, så jeg strikker muligens heller....
såvidt igang på tunika til lillesøster.
Nei, han skal få lov til å sove i fred stakkarsJa for din del så skulle jeg det, men kan ikke vekke et sovende barn syntes jeg![]()
HeheInspirert av RonjaR så googlet jeg meg selv
Utrolig artig å se hva andre ser om deg....
Spesielt det som kommer opp etter 1881, FB og andre sosiale medier....
Du skulle bare ha sett resten av matenDet er godt å se
Så er det håp for sånne som meg...![]()
Nei, han skal få lov til å sove i fred stakkars![]()
Altså jeg viste om alt, men var litt rart å se samlet det som kom opp selv om det bare var en brøkdel..Heheja man kan finne mye rart
![]()
Det er santNår man likevel bare sovner på sofaen kan man vel likegodt legge seg.
Ble vist bare ett, og en film istedetHahadet trenger du sikkert
![]()
Hva var det da?Du skulle bare ha sett resten av maten![]()
Kunne vært en fin løpetur detJa var det jeg og tenkte, lurte litt på om jeg skulle hive han i vogna og løpe til torp nå siden han våknet. Men han skulle bare ha 15-20 ml melk før han sov videre så rakk ikke![]()
Men mest av alt så syntes jeg han var bra frekk som skulle ha en flaske og bare spise 15-20 ml... trur jammen ikke han bryr seg om at jeg må tross alt vaske, koke flasker og vann, og så må jeg jo på apoteket for å kjøpe melka. Mye jobb for noen små slurker syntes jeg![]()
Ja nyter det når jeg kanDeilig når det er sånn![]()
Chipsen ble servert med lam indrefile, smør dampede rotgrønnsaker (søtpotet, pepperrot, sellerirot, pastinakk, rødbete) og sjysausHva var det da?![]()
Ja, litt spesielt også dersom man har et navn man ikke deler med så mangeAltså jeg viste om alt, men var litt rart å se samlet det som kom opp selv om det bare var en brøkdel..
Er veldig glad i navnet mitt selv om jeg ikke tror jeg har nsvnsøstreJa, litt spesielt også dersom man har et navn man ikke deler med så mange
Jeg får opp lite om meg selv...men mye om navnsøstre![]()
Kunne vært en fin løpetur det
Makan, han kunne jo i det minste ha spist skikkelig når han får det servert?!
Bedre form på han?
Hvilken film ble det da?Ble vist bare ett, og en film istedet![]()
Ja takk, der datt jeg av lassetChipsen ble servert med lam indrefile, smør dampede rotgrønnsaker (søtpotet, pepperrot, sellerirot, pastinakk, rødbete) og sjysaus
Tror nok ikke det, neiEr veldig glad i navnet mitt selv om jeg ikke tror jeg har nsvnsøstre