De er også gode alene daJa takk, der datt jeg av lasset![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De er også gode alene daJa takk, der datt jeg av lasset![]()
Min lillesøster har (som er gift med en tidligere bekjent av meg)Tror nok ikke det, nei![]()
Teppet er ferdig, jaDeilig med en kveld i fred og ro da
Er du ferdig med teppet ditt?
Pirates of the carrabien, går på TVNorge, vi har sett den før menHvilken film ble det da?![]()
Flink du er.Teppet er ferdig, ja
Lykke tilHei jenterjeg kommer tilbake etter hvert, men akkurat nå må jeg samle alt av energi for tiltak på mandag. Nav blåser i hvor syk jeg blir så det. Så idag har jeg tatt noe husarbeid, men slappet av meste parten av helgen
jeg kommer tilbake på onsdag tenker jeg
må bare slappe av resten av tiden, men kan hende jeg brått stikker innom en tur
herlig gjeng
![]()
Blir jo enorme mengder flaskeoppvask!Ja det hadde blitt helgens løpetur
Ja det syntes jeg også! Ikke er det første gangen han gjør det heller, et par ganger om dagen nå i det siste... det blir mange unødvendige flasker det
Ja han er i mye bedre form, og blitt så leken, nysgjerrig og ikke ro i rompamye mer livat enn det søstra var på den alderen
![]()
Det vil jeg troDe er også gode alene da
Så gøyTeppet er ferdig, ja
La de på kjøkkenpapir for å tørke etterpå og hadde på grov salt daDet vil jeg tromed salt?
Håper du får slappet av masse disse dageneHei jenterjeg kommer tilbake etter hvert, men akkurat nå må jeg samle alt av energi for tiltak på mandag. Nav blåser i hvor syk jeg blir så det. Så idag har jeg tatt noe husarbeid, men slappet av meste parten av helgen
jeg kommer tilbake på onsdag tenker jeg
må bare slappe av resten av tiden, men kan hende jeg brått stikker innom en tur
herlig gjeng
![]()
Ser digg utMusemor gjør det Musemor ikke kan for første gang uten oppskrift.
Noen som har lyst på hjemmelaget potetgull av søtpotet?
Vis vedlegget 138062
Den er morsom daPirates of the carrabien, går på TVNorge, vi har sett den før men![]()
Mmm...så deilig daSiden det har vært så mye kakesnakk her inne de siste dagene så måtte jeg jo lage kake i går. Rennende ostekake, oppskriften har jeg fått her inneputta den i fryseren i går, og vips så nyter jeg kveldens is nå
![]()
Høres snadder utLa de på kjøkkenpapir for å tørke etterpå og hadde på grov salt da
Mye moro med frityrkokerHøres snadder ut![]()
Har ikke frityrkoker jeg?!Mye moro med frityrkoker
Hva skal jeg prøve å fritere neste gang