Siden det har vært så mye kakesnakk her inne de siste dagene så måtte jeg jo lage kake i går. Rennende ostekake, oppskriften har jeg fått her inneputta den i fryseren i går, og vips så nyter jeg kveldens is nå
![]()
Er det den oppskriften jeg hadde?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Siden det har vært så mye kakesnakk her inne de siste dagene så måtte jeg jo lage kake i går. Rennende ostekake, oppskriften har jeg fått her inneputta den i fryseren i går, og vips så nyter jeg kveldens is nå
![]()
Blir jo enorme mengder flaskeoppvask!
Godt å høre han er bedre!
Nei husket aldri å kjøpe denJa, tydeligvis
Fikk du prøvd den sjokoladen forresten?)
HahaLitt samme som her, bare at jeg er redd for meg selv. Jeg hadde fritere alt. Og plutselig veid alt alt alt for mye.![]()
Prøv igjen I morgenNei husket aldri å kjøpe den![]()
Du må nok oppdra ham bedre!Ja ikke sant, Makan te opp oppførsel altså![]()
Åh,jeg tror det.. ergerlig at jeg ikke klarer å huske hvem som la den ut. Det var fra fb hvertfall.Er det den oppskriften jeg hadde?
Butikken er jo stengt i morgenPrøv igjen I morgen![]()
Greit å høre at vi er flereHahahadde sikkert gått i den fella jeg også
![]()
Du må nok oppdra ham bedre!![]()
Da må jeg skaffe termometer. Men det har jeg savnet til annet også, så sånn sett kjekk investering.Men det er da ikke min skyld.
Kan bruke olje i høy stekepanne og termometer.
Var det jeg gjorde før
Åja. Går helt i surr for meg ukedagene :/Butikken er jo stengt i morgen![]()
Åh,jeg tror det.. ergerlig at jeg ikke klarer å huske hvem som la den ut. Det var fra fb hvertfall.
Nei, det er følte i den.At den melkefri?
Du er aldri aleneGreit å høre at vi er flere![]()
Virker ikke sånn på mine barn?!Kommer ikke oppdragelse av seg selv???
Jada. Men jeg har lagt meg. Så ikke i kveld/nattKult! Gleder meg til bilde! For det kommer vel?![]()
Fort gjortÅja. Går helt i surr for meg ukedagene :/