Skravletråd september

Når man likevel bare sovner på sofaen kan man vel likegodt legge seg.

*gjesp* ALene hjemme

Eller, ikke alene da, ungene er her, men de sover. Bikkja puster jevnt og tungt hun også. Bare meg som er her.

Mannen, svigermor og hans søster kommer i natt, jeg tipper den ferga som vel bringer dem hit sånn noe etter tre, for alternativet er at de må gå fra festen ved midtnatt og det gjør de vel ikke (de er i femtiårsdag)

Så jeg skal nok legge meg alene. I mellomtiden sitter jeg her, burde skravlet et par hun der innlegg, men kommer neppe over 2525 uansett, så jeg strikker muligens heller....

såvidt igang på tunika til lillesøster.
Deilig med en kveld i fred og ro da:D
Er du ferdig med teppet ditt?

Nei, han skal få lov til å sove i fred stakkars:P

Ja var det jeg og tenkte, lurte litt på om jeg skulle hive han i vogna og løpe til torp nå siden han våknet. Men han skulle bare ha 15-20 ml melk før han sov videre så rakk ikke :P

Men mest av alt så syntes jeg han var bra frekk som skulle ha en flaske og bare spise 15-20 ml... trur jammen ikke han bryr seg om at jeg må tross alt vaske, koke flasker og vann, og så må jeg jo på apoteket for å kjøpe melka. Mye jobb for noen små slurker syntes jeg :P

Ja var det jeg og tenkte, lurte litt på om jeg skulle hive han i vogna og løpe til torp nå siden han våknet. Men han skulle bare ha 15-20 ml melk før han sov videre så rakk ikke :P

Men mest av alt så syntes jeg han var bra frekk som skulle ha en flaske og bare spise 15-20 ml... trur jammen ikke han bryr seg om at jeg må tross alt vaske, koke flasker og vann, og så må jeg jo på apoteket for å kjøpe melka. Mye jobb for noen små slurker syntes jeg :P
Kunne vært en fin løpetur det:P

Makan, han kunne jo i det minste ha spist skikkelig når han får det servert?!:P
Bedre form på han?

Kunne vært en fin løpetur det:P

Makan, han kunne jo i det minste ha spist skikkelig når han får det servert?!:P
Bedre form på han?

Ja det hadde blitt helgens løpetur :P

Ja det syntes jeg også! Ikke er det første gangen han gjør det heller, et par ganger om dagen nå i det siste... det blir mange unødvendige flasker det :P

Ja han er i mye bedre form, og blitt så leken, nysgjerrig og ikke ro i rompa :P mye mer livat enn det søstra var på den alderen :P

Back
Topp