SelvfølgeligFifa 16 så klsrt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SelvfølgeligFifa 16 så klsrt![]()
Måtte tirsdagen komme fortDet hopper vi overgleder meg til tirsdag sier jeg
![]()
Enig derda kan jeg vaske kjøkkenet imens
![]()
Pm sendtSend meg PM så jeg kan sjekke
Ja, er vel sånn det er![]()
Flott. Tja, guttungen mye våken i natt. Men han sov nå iallefall lenge![]()
Håper dere får en fin dagHei jenteridag har vi spist frokost på sengen og kun slappet av
nå må jeg snart ta husarbeid med mannen. Det må bare til
Gjorde ikke det
Nye muligheter i natt da![]()
Ååh...så herlig!!Eldsten sitter og ser på Ninjago på Netflix, og der er det en episode med et sjørøverskip og en drage.
Han forteller med at den fins i et stort Lego-sett som han ønsker seg veldig.
Jeg sitter og smiler for meg selv, gjette hva som ligger gjemt nede og venter på jul?
Det hørtes jo moro utJada, klager ikke![]()
Hyttetur er avlyst pga. vi fikk vite det både var loppemarked og retro-antikk og samlemesse denne helgen.
Så nå har vi akkurat kommet hjem fra loppis![]()
God tur til hovedstadenKengubarnet er hentet hjem,snartsetter vi kursen mot Oslo
Krysser fingreJa vi får håpe på litt mer spennende natt da![]()
JippiHelt rett
Impormerende
Fått unna mye du da jaDet er jo deilig det når han har hvert mye våken
Jeg føler liksom at dagen er over jeg nå... jeg har jo: levert glass og metall, pantet flasker, handlet bleier, hatt besøk av mamma og gubben, vasket flasker og nå spist en skive... Hva skal jeg da finne på liksom....
Får ihvertfall fart på rumpa, for ender som regel opp med å rydde hele huset mens flaskene kokesJa det er noe med det, men nå er de hvertfall vasket![]()
Lader opp til natta?Her er det bare avslapning idag![]()
Et historisk fotografi over Bergen, er tatt like i nærheten her.Det hørtes jo moro ut
Fant du noe fint?
Trodde egentlig det med din jobb, men morsomt å se hvor mye du faktisk klarte å finne utJippi
Trodde du ikke jeg skulle klare det?![]()
Loppemarked?Et historisk fotografi over Bergen, er tatt like i nærheten her.
Et maleri.
En bok-dyreunger.
En dukkevogn