Babysvømming på lørdag og feire broren min sin bursdag på søndagHar dere spennende planer for helgen da?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Babysvømming på lørdag og feire broren min sin bursdag på søndagHar dere spennende planer for helgen da?![]()
Jøss, det var litt av en utfordringJa det er en måte å se det påi fjor sommer skulle jeg lage mat til 16 stk, og alle har jo noe de ikke spiser
det var ikke lett og All mat ble laget på bål Haha
Er denne jeg har vært i før og. Også liker jeg å lese litt rundt i de andre forumene. Det er mye å lære når man får første barn![]()
Jenta skal i bursdag i morgen,sommerles fest på lørdagsformiddag og overnatting til sin oldeforeldre på kvelden. Da skal jeg og gubben til ett vennepar å spise kveldsmatBabysvømming på lørdag og feire broren min sin bursdag på søndag. Der da?
Jøss, det var litt av en utfordringKan skjønne det ikke var lett
Jeg sliter skikkelig innimellom siden vi har seks barn totalt, og ett par av dem har vært så kresne at det ikke ligner noe..
Holder på å løsne litt nå, heldigvis
![]()
Ja, spesielt svangerskap og fødsel, synes jeg det er spennende å lese i.Absolutt. Pleier å streife endel innom underforumene. Er nok mer på skravlingen, men liker å lese på de andre forumene og evt svare på det man kan![]()
Huff... :/ håper det går braHahatakk takk. Får håpe jeg får lagt meg litt p hvile på sofaen nå ikveld. Lille har enda et skrikertak, så får se hvor det går
)
Er helt klart mye bedre utvalg derJa det er det, men nå jobber stefaren min i Fredrikstad så han pendler så tenkte å sende med han handle liste så han kan reise over grensa og handle til meg![]()
Er jo en fordel det daMan holder seg vel der det er flest å skravle med![]()
Vi skal ha kalkunfilet med eple og ingefær og søtpotetchipsDet er snadderHva skal du ha i morgen?
![]()
Er helt klart mye bedre utvalg der
Vi hamstret i sommer![]()
Jeg var innom 3 butikker sist, den ene dårligere enn den andreJa det er det, bare synd det skal være så dårlig utvalg her..
Det hørtes da innmari godt utVi skal ha kalkunfilet med eple og ingefær og søtpotetchips![]()
Det er det ogsåDet hørtes da innmari godt ut![]()
Jeg var innom 3 butikker sist, den ene dårligere enn den andre![]()
Hvordan lager du tilbehøret?Det er det også![]()
Ja, spesielt svangerskap og fødsel, synes jeg det er spennende å lese i.
Huff... :/ håper det går bra![]()
Nei, samme herEr den jeg er mest påav underforuma. Har ei lita på 11 uker, men føler jeg ikke har så mye å bidra med bestandig på livet med barn
![]()