Skravletråd september

Ja det er en måte å se det på :) i fjor sommer skulle jeg lage mat til 16 stk, og alle har jo noe de ikke spiser :P det var ikke lett og All mat ble laget på bål Haha
Jøss, det var litt av en utfordring :p Kan skjønne det ikke var lett :) Jeg sliter skikkelig innimellom siden vi har seks barn totalt, og ett par av dem har vært så kresne at det ikke ligner noe.. :o Holder på å løsne litt nå, heldigvis :)

Er denne jeg har vært i før og. Også liker jeg å lese litt rundt i de andre forumene. Det er mye å lære når man får første barn ;)

Absolutt. Pleier å streife endel innom underforumene. Er nok mer på skravlingen, men liker å lese på de andre forumene og evt svare på det man kan :)

Babysvømming på lørdag og feire broren min sin bursdag på søndag:-). Der da?
Jenta skal i bursdag i morgen,sommerles fest på lørdagsformiddag og overnatting til sin oldeforeldre på kvelden. Da skal jeg og gubben til ett vennepar å spise kveldsmat :) ellers rolig :)

Jøss, det var litt av en utfordring :p Kan skjønne det ikke var lett :) Jeg sliter skikkelig innimellom siden vi har seks barn totalt, og ett par av dem har vært så kresne at det ikke ligner noe.. :o Holder på å løsne litt nå, heldigvis :)

Ja men det gikk, ble mye rotmos med tilbehør og div gryter :P utrolig hva man kan lure i folk når de ikke ser hva som er i maten Haha :P

Ja det vil jeg tru kan være en utfordring! Bra det løsner litt da, det er ikke bare bare å lage mat til så mange når det er mye som skal taes hensyn til.

Absolutt. Pleier å streife endel innom underforumene. Er nok mer på skravlingen, men liker å lese på de andre forumene og evt svare på det man kan :)
Ja, spesielt svangerskap og fødsel, synes jeg det er spennende å lese i.

Ja det er det, men nå jobber stefaren min i Fredrikstad så han pendler så tenkte å sende med han handle liste så han kan reise over grensa og handle til meg :P
Er helt klart mye bedre utvalg der :)
Vi hamstret i sommer :p

Fint med besøk, de tar kveld stelle :p

Jeg var innom 3 butikker sist, den ene dårligere enn den andre :eek:

Ja ikke sant, det er så irriterende. Var innom en butikk, der kjøpte vi yoghurt, innom en annen og fikk tak i matfløte, innom mange andre som ikke hadde det jeg trengte så var jeg innom en til som hadde den piskbare fløten og kremost før jeg var innom en siste og fikk tak i rømme... kan si det sånn at jeg hamstret rømme og smøreost :P

Ja, spesielt svangerskap og fødsel, synes jeg det er spennende å lese i.

Er den jeg er mest på :) av underforuma. Har ei lita på 11 uker, men føler jeg ikke har så mye å bidra med bestandig på livet med barn :p

Er den jeg er mest på :) av underforuma. Har ei lita på 11 uker, men føler jeg ikke har så mye å bidra med bestandig på livet med barn :p
Nei, samme her :p Er mange tråder jeg ikke kan bidra så mye i, men synes det er spennende å se hvilke erfaringer andre har. Gleder meg sånn til å bli mamma! <3

Back
Topp