Skravletråd september

Ja ikke sant, det er så irriterende. Var innom en butikk, der kjøpte vi yoghurt, innom en annen og fikk tak i matfløte, innom mange andre som ikke hadde det jeg trengte så var jeg innom en til som hadde den piskbare fløten og kremost før jeg var innom en siste og fikk tak i rømme... kan si det sånn at jeg hamstret rømme og smøreost :P
Hvordan ser melkefri rømme og kremost ut? Det har ikkje jeg funnet.
Skulle gjerne prøvd det her også :)

Nei, samme her :p Er mange tråder jeg ikke kan bidra så mye i, men synes det er spennende å se hvilke erfaringer andre har. Gleder meg sånn til å bli mamma! <3

Det er det :) Førstegangs eller? :)

Hvordan lager du tilbehøret?
Søtpotetene skjærer jeg i båter. Blander sammen olje, sesamfrø og havsalt i ei skål.Dypper alle båtene i dem og steker i ovnen :)

Hvordan ser melkefri rømme og kremost ut? Det har ikkje jeg funnet.
Skulle gjerne prøvd det her også :)
4393101b53cc57b462edab9e8d69ca4a

3b88c6dd7431334777414f8a70f46582

Sånn ser de ut, bruker de i matlaging. Frøkna spiser det ikke rent for hu er ikke så glad i slikt.

4393101b53cc57b462edab9e8d69ca4a

3b88c6dd7431334777414f8a70f46582

Sånn ser de ut, bruker de i matlaging. Frøkna spiser det ikke rent for hu er ikke så glad i slikt.
Det må jeg få skaffet her også :)
Hvilken butikk fant du på?

Søtpotetene skjærer jeg i båter. Blander sammen olje, sesamfrø og havsalt i ei skål.Dypper alle båtene i dem og steker i ovnen :)
Og hvor kommer eple og ingefær inn?

Hehe :) etter skrikinga og kavinga ikveld må jeg nesten si at jeg angrer på at jeg valgte time imorgen og ikke idag tidlig :p ikke at det kureres på en setting, men da hadde man iallefall fått sjekka :p
Huff da:( håper virkelig dere får god hjelp i morgen!!

Jepp, tre nattevakter:P
Du da?
Såpass :p helga sklir fort unna da... her er skal jenta i bursdag,overnatting til oldeforeldrene sine og vi skal på besøk til et vennepar på lørdag ;)

Back
Topp