Kalkunfilet skjæres i biter og stekes. Deretter blandes de i en gryte, sammen med eple, fersk ingefær, hvitløk, creme fraiche, fond og chilli paste. Hakker over noen valnøtter og persille før serveringOg hvor kommer eple og ingefær inn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kalkunfilet skjæres i biter og stekes. Deretter blandes de i en gryte, sammen med eple, fersk ingefær, hvitløk, creme fraiche, fond og chilli paste. Hakker over noen valnøtter og persille før serveringOg hvor kommer eple og ingefær inn?
Hihi...slike besøk er genialeFint med besøk, de tar kveld stelle![]()
Godt å høreHaha, neida![]()
Din helg vant!Såpasshelga sklir fort unna da... her er skal jenta i bursdag,overnatting til oldeforeldrene sine og vi skal på besøk til et vennepar på lørdag
![]()
Hørtes digg utKalkunfilet skjæres i biter og stekes. Deretter blandes de i en gryte, sammen med eple, fersk ingefær, hvitløk, creme fraiche, fond og chilli paste. Hakker over noen valnøtter og persille før servering![]()
Veldig godt smaker det ogsåHørtes digg ut![]()
Huff dahåper virkelig dere får god hjelp i morgen!!
Kjenner til det der... min på 3,5 sover dårlig enda..![]()
JaHvordan har de første ukene/månedene vært?
Sover dårlig :/Åh.. vanskelig å legge? eller sover generelt dårlig?
Mannen derimot. HahaGodt å høre![]()
Sover dårlig :/
Venninne besøk herHva skjer i kveld da?
Jeg slapper av i sofaen og ser TV2 hjelper deg
Samme som deg akkurat nåHva skjer i kveld da?
Ikke av de nyeste hvertfallSå koseliggammel hytte eller?
Klart vi vil snakke med degNei, burde bli straffetRart dere i det hele tatt gidder å snakke med meg
![]()
Skulle bare visst du,tårene har trilla i kveld gitt. I morgen ringer jeg privatklinikkSkjønner du er frustrert![]()
Hva skjer i kveld da?