Skravletråd september

Absolutt verdt et forsøk:)
Skal prøve å ikke gi deg for store forhåpninger:P
Hehe :) etter skrikinga og kavinga ikveld må jeg nesten si at jeg angrer på at jeg valgte time imorgen og ikke idag tidlig :p ikke at det kureres på en setting, men da hadde man iallefall fått sjekka :p

Ikke i det hale tatt.
Mannen kjører frøkna til bursdag, sa går ikke de to i veien for meg.
Lille U ligger på matten og leker med eldsten slik at han ikke maser på mamma.
Jeg kommer til å få gjort så mye.
Og det både på lørdag og søndag :)
Så lenge man klarer å planlegge så klarer man det meste :) flink er du ;)

Det må du prøve altså :D
Må lage fra bunnen da, noe annet er ikke spesielt godt :/

Det må jeg gjøre uansett om frøkna skal ha for hun skal ikke ha melk :P nå er hun hos faren men greit å prøvelage en gang før vi skal ha det til middag :P

Det må jeg gjøre uansett om frøkna skal ha for hun skal ikke ha melk :P nå er hun hos faren men greit å prøvelage en gang før vi skal ha det til middag :P
Ja, det må du da:)
Ikke prøvd meg uten melk her heller, men må gjøre det en dag her også. Er jo osten og hvitsausen man må endre på :)

Ja, ser det på oppdateringene ;) er stuck på sofaen i kveld, så da er det greit å skravle litt :D
Ja, det er ikke dumt :)
Den andre tråden er mest for å prate om plassering og premier. Det har likevel sklidd litt ut :p

Ja, det må du da:)
Ikke prøvd meg uten melk her heller, men må gjøre det en dag her også. Er jo osten og hvitsausen man må endre på :)

Jada men når det kommer til osten så blir det i en liten form til frøkna med hennes ost og så en form med vanlig ost til meg :P ellers så er jeg så vant til å bruke annen melk at jeg bytter det bare ut i oppskriften. Så nå skal jeg prøve med på melkefri ostekake som jeg har tenkt til å ha i dåpen :P

Back
Topp