HeheAbsolutt verdt et forsøk
Skal prøve å ikke gi deg for store forhåpninger![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HeheAbsolutt verdt et forsøk
Skal prøve å ikke gi deg for store forhåpninger![]()
Okey da, men du sa bare rekerJeg spiser ikke noe skalldyr jeg, kun fisk av det som kommer fra vannet kommer inn i min munn![]()
Så lenge man klarer å planlegge så klarer man det mesteIkke i det hale tatt.
Mannen kjører frøkna til bursdag, sa går ikke de to i veien for meg.
Lille U ligger på matten og leker med eldsten slik at han ikke maser på mamma.
Jeg kommer til å få gjort så mye.
Og det både på lørdag og søndag![]()
Det må du prøve altsåLurer på om jeg må lage det![]()
Okey da, men du sa bare reker![]()
Er vel denne det er mest liv iEr det forskjell på denne og topp 100 skravle september?
Egentlig ikke, er bare løsningsorientertSå lenge man klarer å planlegge så klarer man det mesteflink er du
![]()
Det må du prøve altså
Må lage fra bunnen da, noe annet er ikke spesielt godt :/
Blåskjell er og så utrolig godt.Ja for det er absolutt det værste, eller blåskjell... nå ble jeg litt usikker på hva som er værst![]()
Er det forskjell på denne og topp 100 skravle september?
Ja, ser det på oppdateringeneEr vel denne det er mest liv i![]()
Nei, burde bli straffetDet er ikke lov![]()
Blåskjell er og så utrolig godt.
Og kamskjell![]()
Ja, det må du daDet må jeg gjøre uansett om frøkna skal ha for hun skal ikke ha melknå er hun hos faren men greit å prøvelage en gang før vi skal ha det til middag
![]()
Er ikke så glad i de på boks.Jeg må nesten si meg uenig med deg dermen derimot har jeg ei frøken som elsker alt sånt. Og det eneste jeg kjøper til hu er reker, og helst de i boks ellers så må jeg pille reker til henne
![]()
Ja, det er ikke dumtJa, ser det på oppdateringeneer stuck på sofaen i kveld, så da er det greit å skravle litt
![]()
Ja, men det er hyggeligere å skravle der hvor det er mest livMer liv i denneog så er det bel kanskje meningen en skal skravle om topp 100 lista og premiene der
![]()
ÅjaJa, det er ikke dumt
Den andre tråden er mest for å prate om plassering og premier. Det har likevel sklidd litt ut![]()
Ja, det må du da
Ikke prøvd meg uten melk her heller, men må gjøre det en dag her også. Er jo osten og hvitsausen man må endre på![]()