På fjelletSå koselig, sjø eller fjell?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På fjelletSå koselig, sjø eller fjell?
Ikke dreisen på det
Har ikke laget det så veldig ofte jeg heller.Ja kjøttboller av lam er veldig godt. Jeg har aldri laget moussaka er det vanskelig?
Moussaka er jo så godtJa kjøttboller av lam er veldig godt. Jeg har aldri laget moussaka er det vanskelig?
Det skjønner jeg. God bedring til degEr set også,helt pyton. Vandt til vonde ører men dette tar kaka. Blir helt sliten i hodet.
Jeg har egentlig ikke prøvd meg noe særlig på det.Aha jeg skjønner, ikke noen reser på suppe jeg heller. Men har blitt en del supper opp gjennom åra, det så godt på høsten syntes jeg. Men det vanskeligste er fiskesuppe syntes jeg![]()
Takk for detDet skjønner jeg. God bedring til deg![]()
Har ikke laget det så veldig ofte jeg heller.
Er ganske mange oppskrifter der ute om du googler det.
Er litt som lasagne bare med lammedeig, og auberginer istedenfor platene..
Husk at auberginene skal deles i ca 1 cm tykkelse, legges på et fat med masse salt oppå og ligge der et par timer først.Hmm stemmer det er auberginer i det ja, kanskje jeg skal prøve i morgen til tross for min skepsis te auberginer![]()
Jeg har egentlig ikke prøvd meg noe særlig på det.
Laget litt skalldyrsuppe innimellom, men det er liksom alt..
Takk ikke å komme meg i dusjen før han våkna så ble dusj mens han lå med babygymmen og furta![]()
Hørtes litt hektisk ut?Frøkna skal i to bursdager ellers blir det dåp forberedelser
Det fins mange andre skalldyr enn reker...Jeg spiser ikke skalldyr jeg da, og klarer ikke mat hvor det er reker imen skalldyrsuppe hadde nok hvert en hit hos frøkna hu elsker skalldyr
![]()
Husk at auberginene skal deles i ca 1 cm tykkelse, legges på et fat med masse salt oppå og ligge der et par timer først.
Salt skyldes av, og så stekes de lett før de puttes oppi
Så koseligVi skal på hytta
HahaIgjen, du er flink)
Det fins mange andre skalldyr enn reker...
Har blant annet laget av sjøkreps
det er santDet er herlig når man får til så mye![]()
Ikke i det hale tatt.Hørtes litt hektisk ut?