Vi prøvde på å få opp litt mer innlegg der også
Denne har jo blitt mye lengre, men alle havner tilbake hit igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi prøvde på å få opp litt mer innlegg der også
Jo, det er du alltidEr jeg ikke snill?!![]()
Er ikke så glad i de på boks.
Kjøper frossene rå shampi med skall, marinerer og steker![]()
Ja, tror det blir liten form med egen ost her også. Osten er så dyr, så kan ikke bruke den til alle. Ikke så mange steder vi får kjøpt den heller :/Jada men når det kommer til osten så blir det i en liten form til frøkna med hennes ost og så en form med vanlig ost til megellers så er jeg så vant til å bruke annen melk at jeg bytter det bare ut i oppskriften. Så nå skal jeg prøve med på melkefri ostekake som jeg har tenkt til å ha i dåpen
![]()
Vel, det er smak og behagFårikål er jo bare fantastisk godt![]()
Ja, tror det blir liten form med egen ost her også. Osten er så dyr, så kan ikke bruke den til alle. Ikke så mange steder vi får kjøpt den heller :/
Melkefri ostekake hørtes spennende ut
Du må gi tilbakemelding på om den smaker godt da![]()
Vel, det er smak og behag![]()
Ja, men det er hyggeligere å skravle der hvor det er mest liv![]()
I morgen tenker jeg hjemmelaget pizzaHva er på menyen i morgen?![]()
Får satse på det daNei det er ikke så lett å få tak i, jeg må Jo rundt i diverse butikker for å få tak i det frøkna ønsker og skal hadet skal jeg gjøre, håper den blir god for jeg måtte innom alle butikkene her i området for å få tak i det jeg trenger
![]()
Det er jo godt daI morgen tenker jeg hjemmelaget pizza![]()
Som svigermor pleier å si når det er snakk om mat hun ikke liker; Da blir det mer på noen andreJa det er det, og det er mye jeg ikke spiser som helt sikkert du spiser![]()
Får satse på det da
Det er dessverre får dårlig utvalg synes jeg :/
Man holder seg vel der det er flest å skravle medVi prøvde på å få opp litt mer innlegg der også
Denne har jo blitt mye lengre, men alle havner tilbake hit igjen![]()
Ja, men.... Jaja, det et da matGodt de ble enige tilslutt
Som svigermor pleier å si når det er snakk om mat hun ikke liker; Da blir det mer på noen andreFlaks at ikke alle liker alt
![]()
Tror nok det kan diskuteres, men nesa mi syns fårikål lukter vond fis..Neeeida![]()
Er denne jeg har vært i før og. Også liker jeg å lese litt rundt i de andre forumene. Det er mye å lære når man får første barnPleier å være litt på begge, men skravler mest her med de flotte damene![]()
HeheTror nok det kan diskuteres, men nesa mi syns fårikål lukter vond fis..![]()