Skravletråd september

Jada men når det kommer til osten så blir det i en liten form til frøkna med hennes ost og så en form med vanlig ost til meg :P ellers så er jeg så vant til å bruke annen melk at jeg bytter det bare ut i oppskriften. Så nå skal jeg prøve med på melkefri ostekake som jeg har tenkt til å ha i dåpen :P
Ja, tror det blir liten form med egen ost her også. Osten er så dyr, så kan ikke bruke den til alle. Ikke så mange steder vi får kjøpt den heller :/
Melkefri ostekake hørtes spennende ut:)
Du må gi tilbakemelding på om den smaker godt da;)

Ja, tror det blir liten form med egen ost her også. Osten er så dyr, så kan ikke bruke den til alle. Ikke så mange steder vi får kjøpt den heller :/
Melkefri ostekake hørtes spennende ut:)
Du må gi tilbakemelding på om den smaker godt da;)

Nei det er ikke så lett å få tak i, jeg må Jo rundt i diverse butikker for å få tak i det frøkna ønsker og skal ha :P det skal jeg gjøre, håper den blir god for jeg måtte innom alle butikkene her i området for å få tak i det jeg trenger :P

Nei det er ikke så lett å få tak i, jeg må Jo rundt i diverse butikker for å få tak i det frøkna ønsker og skal ha :P det skal jeg gjøre, håper den blir god for jeg måtte innom alle butikkene her i området for å få tak i det jeg trenger :P
Får satse på det da:)
Det er dessverre får dårlig utvalg synes jeg :/

Får satse på det da:)
Det er dessverre får dårlig utvalg synes jeg :/

Ja det er det, men nå jobber stefaren min i Fredrikstad så han pendler så tenkte å sende med han handle liste så han kan reise over grensa og handle til meg :P

Som svigermor pleier å si når det er snakk om mat hun ikke liker; Da blir det mer på noen andre :) Flaks at ikke alle liker alt :)

Ja det er en måte å se det på :) i fjor sommer skulle jeg lage mat til 16 stk, og alle har jo noe de ikke spiser :P det var ikke lett og All mat ble laget på bål Haha

Back
Topp