Skravletråd september

Heihei :-). Mini sover, driver og smårydder litt og har bakt en kake. Tenkte snart å skifte på sengen og brette klær før vi skal få se på ett kjøkken vi har fått tegnet :-). Hos deg da?
Så effektiv du er :) Hva slags kake da? Blir spennende å se om det blir det kjøkkenet da :)
Her har lillemor akkurat sovnet ved puppen i senga.. Så nå tenkte jeg å få meg en dusj før helsesøster kommer på hjemmebesøk. Så skal vi 3 på shopping før ei venninne kommer på besøk i ettermiddag/kveld.

Så effektiv du er :) Hva slags kake da? Blir spennende å se om det blir det kjøkkenet da :)
Her har lillemor akkurat sovnet ved puppen i senga.. Så nå tenkte jeg å få meg en dusj før helsesøster kommer på hjemmebesøk. Så skal vi 3 på shopping før ei venninne kommer på besøk i ettermiddag/kveld.
Ble en helt enkel sjokoladekake:-).
Så koselig da :-). Ja gleder meg til å få se tegningene :-). Spent som en liten unge:-)

Mannen har ikke vært hjemme siden søndag!:eek:
Han er på kurs i Oslo...
Kommer heldigvis hjem i kveld;)
Alene med 3 syke er på grensen til terror:rolleyes:
Du har min dypeste medfølelse

God dag jenter :) lille N har vært i bhg ca 20 min nå og jeg tar en tur på barnas hus. Typisk at tilbud kommer etter jeg har kjøpt regntrekk til vognen men men sånn skjer :p hva står på planen deres? :)
God formiddag:D
Helt typisk at tilbud kommer rett etterpå ja:P
Her er det hjemme med syke barn nok en dag:)

God dag:-). Her har jeg bakt kake, ryddet litt, vasket kjøkken gulvet, tørket støv og ryddet litt:-). Har en liten pause i sofaen og triller litt på vognen slik at mini sover litt til før jeg skal skifte på sengen og brette klær før vi skal se på kjøkken tegninger.:-)
Herlighet så effektiv du er da :D

Back
Topp