Håper jeg lykkes med det jaHeheFår da indelig håpe din eneste plan blir vellykka
![]()
Her blir det nå i dusjen før helsesøster kommer på besøk, så shopping med oss 3 og så kommer ei venninne på besøk i ettermiddag/kveld.
Koselig dag hos dere da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper jeg lykkes med det jaHeheFår da indelig håpe din eneste plan blir vellykka
![]()
Her blir det nå i dusjen før helsesøster kommer på besøk, så shopping med oss 3 og så kommer ei venninne på besøk i ettermiddag/kveld.
Ingen anelseHva skal dere ha til middag i dag?![]()
Det er jo på grensa til komisk, selv om det bare er tragiskYes da...![]()
Vet ikke om jeg skal le eller grine...
Ja, håper på detHåper jeg lykkes med det ja
Koselig dag hos dere da![]()
Det er godt daIngen anelsesikkert pannekaker eller noe..
Koselig med flere barnJeg også. Blir nok flere barn her etterhvert
![]()
Tusen takkMasse god bedring til barna![]()
Jepp, har liksom ikje noe valgHadde ikke jeg heller gjort tror jeg :-/. Meeen må man så må man;-)
Går fort med degDet vil jeg tro![]()
Skjønne lille UHverdagsglimt
Lille U lå på puppen i går morges.
I hånden sin har han en gakk som han driver og slår på beinet sitt.
Hver gang den treffer kvekker den.
Brått blir lille U helt still.
Så slår han gakket på beinet to ganger mens han følger med.
Slipper puppen og bryter ut i latter.
Der var det en liten gutt som brått skjønte at det var han som fikk gakken til å lage lyd
Den gakken har ikke fått ligget i fred siden
Ha ha ikke det neiOverhode ikke!!![]()
Å nei så kjipt. Godt msnnen kommer hjem.Ja nå er tredjemann i gang igjenoppkast da han sto opp!
Jeg døøør!!![]()
Den er oppe på fjelletDet er langt ja. Fjellet? Sjøen?
Jeg har lyst på lyst kjøkken men ikke helt hvitt. Litt farge kan det godt være uten disse skikkelig knallfargene. Skal ha øy jaDet ja...også en tur på føden.
Åh så spennende.
Hvordan kjøkken er dere på jakt etter?
Lyst, mørkt? Fliser? Øy?
Heldigvis en rolig dag her.
Ja syns mini må få søskenKoselig med flere barn![]()
Du er ikke heldig med friukaJublet for tidlig!!
Våknet opp med oppkast igjen han...så da er det tre syke hjemme...
Får håpejeg sover godt på hyttaSkjønner det![]()
Hva skal du på barnas hus?God dag jenterlille N har vært i bhg ca 20 min nå og jeg tar en tur på barnas hus. Typisk at tilbud kommer etter jeg har kjøpt regntrekk til vognen men men sånn skjer
hva står på planen deres?
![]()
Lett steker dem, har ananas oppå, baconost i hullet og gulost oppå og inn i ovnenPleier også å ha ananas oppå. Har ikke prøvd ost, får prøve det en dag. Lager du det i ovnen eller panna? Vi pleier å ta de i ovnen.
Høres godt ut![]()
Virker jo som dere har en grei ide på hva dere ønskerJeg har lyst på lyst kjøkken men ikke helt hvitt. Litt farge kan det godt være uten disse skikkelig knallfargene. Skal ha øy ja. Og fliser på gulvet og tenker å prøve å få til bilde på veggen mellom kjøkkenbenken og overskap
. Får se hvor mye det koster ifht til fliser eller lignende der. I dag skal vi til hth, har også vært innom strai kjøkken. Såvidt sett litt på ikea også