Hehe...jeg hadde fortjent detTror du kunne trengt ett stykke eller 2 oppi all sykdommen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe...jeg hadde fortjent detTror du kunne trengt ett stykke eller 2 oppi all sykdommen![]()
Kos dere med badJaog nå er han oppe, så nå er det badetid
![]()
Det er ihvertfall bra daIlle typisk...
Heldigvis har jeg mamma i nabohuset...hun kommer straks for å hjelpe til slik at jeg kan dra i butikken![]()
Så effektiv du erHeihei. Mini sover, driver og smårydder litt og har bakt en kake. Tenkte snart å skifte på sengen og brette klær før vi skal få se på ett kjøkken vi har fått tegnet
. Hos deg da?
Ja tror også detHehe...jeg hadde fortjent det![]()
Ble en helt enkel sjokoladekakeSå effektiv du erHva slags kake da? Blir spennende å se om det blir det kjøkkenet da
Her har lillemor akkurat sovnet ved puppen i senga.. Så nå tenkte jeg å få meg en dusj før helsesøster kommer på hjemmebesøk. Så skal vi 3 på shopping før ei venninne kommer på besøk i ettermiddag/kveld.
Du har min dypeste medfølelseMannen har ikke vært hjemme siden søndag!
Han er på kurs i Oslo...
Kommer heldigvis hjem i kveld
Alene med 3 syke er på grensen til terror![]()
God formiddagGod dag jenterlille N har vært i bhg ca 20 min nå og jeg tar en tur på barnas hus. Typisk at tilbud kommer etter jeg har kjøpt regntrekk til vognen men men sånn skjer
hva står på planen deres?
![]()
Så koselig å se detSitter og ser på fødeavdelingen. Får nesten lyst på en liten til nå
![]()
HeheIkke så mange planer bortsett fra å overleve!
Du da?
Tror neppe han gleder seg til å komme hjemDet er bra. Så vet han hva som venter han med syke barn
![]()
Vil tro detSå braja, det vil vel stabilisere seg mer etterhvert
![]()
Er jo godt det ogsåBle en helt enkel sjokoladekake.
Så koselig da. Ja gleder meg til å få se tegningene
. Spent som en liten unge
![]()
Her blir det koteletter.Hva skal dere ha til middag i dag?![]()
Hva har dere til de da?Her blir det koteletter.
Og dere?
Jeg ogsåSå koselig å se det
Blir skikkelig babysyk jeg![]()
Herlighet så effektiv du er daGod dag. Her har jeg bakt kake, ryddet litt, vasket kjøkken gulvet, tørket støv og ryddet litt
. Har en liten pause i sofaen og triller litt på vognen slik at mini sover litt til før jeg skal skifte på sengen og brette klær før vi skal se på kjøkken tegninger.
![]()
Noe lettvint. Tror det blir en big one pizza.Hva skal dere ha til middag i dag?![]()
Er greit innimellom detNoe lettvint. Tror det blir en big one pizza.