Mm...kommer straksSjokoladekake er i ovnen, mini leker litt på gulvet før luren og ryddingen pågår![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mm...kommer straksSjokoladekake er i ovnen, mini leker litt på gulvet før luren og ryddingen pågår![]()
Yes da...Åh neeei![]()
Så da har du TRE syke hjemme i dag??
HeiheiHei på dere
Hva er dagens plan?![]()
Og typisk at alle får det på en gang og det kommer når du er alene hjemme:-/Dritflaks kaller jeg dette!
Og gutta som aldri er syke liksom...
Tror du kunne trengt ett stykke eller 2 oppi all sykdommenMm...kommer straks![]()
Uff da.. Her har det hvert helt omvent. Har igjennom over halve svangerskapet slitt med lekkasje og etter fødsel med å få tømt brystene nok. Har havnet mye melk i dusjen og på bokser i kjøleskapet (som ikke har blitt rørt).
God dagGod dag jenterlille N har vært i bhg ca 20 min nå og jeg tar en tur på barnas hus. Typisk at tilbud kommer etter jeg har kjøpt regntrekk til vognen men men sånn skjer
hva står på planen deres?
![]()
Ikke kult når de kaster opp neiDet er da også en måte å si det på, dakkars lille
Takk for detHerlig:-/. De vet å få sagt det :-D. God bedring til de små![]()
Det synes jaggu jeg ogsåDa er det på tide at han kommer hjem![]()
Har begynt å roe seg ned.. Så håper det stabiliserer seg helt snart.Oj, litt av en produksjonhar du enda for mye da? Tenker på overproduksjon. Er vel heller ikke noe særlig det..
Da er det jo bare gøyJa elsker å bake også så gjorde meg ikke noe. Trengte ikke være noe fancy greier heller
![]()
Det er braDet synes jaggu jeg også
Og det har jeg fortalt ham![]()
Ikke så mange planer bortsett fra å overleve!Hei på dere
Hva er dagens plan?![]()
Har begynt å roe seg ned.. Så håper det stabiliserer seg helt snart.
Fikk lyst til å bake litt boller også nå. Greit å ha i fryseboksen hvis det plutselig dukker opp besøkDa er det jo bare gøy
Fikk lyst til å bake selv nå![]()
Ille typisk...Og typisk at alle får det på en gang og det kommer når du er alene hjemme:-/