Skravletråd september

Uff da.. Her har det hvert helt omvent. Har igjennom over halve svangerskapet slitt med lekkasje og etter fødsel med å få tømt brystene nok. Har havnet mye melk i dusjen og på bokser i kjøleskapet (som ikke har blitt rørt).

Oj, litt av en produksjon :p har du enda for mye da? Tenker på overproduksjon. Er vel heller ikke noe særlig det..

God dag jenter :) lille N har vært i bhg ca 20 min nå og jeg tar en tur på barnas hus. Typisk at tilbud kommer etter jeg har kjøpt regntrekk til vognen men men sånn skjer :p hva står på planen deres? :)

God dag jenter :) lille N har vært i bhg ca 20 min nå og jeg tar en tur på barnas hus. Typisk at tilbud kommer etter jeg har kjøpt regntrekk til vognen men men sånn skjer :p hva står på planen deres? :)
God dag:-). Her har jeg bakt kake, ryddet litt, vasket kjøkken gulvet, tørket støv og ryddet litt:-). Har en liten pause i sofaen og triller litt på vognen slik at mini sover litt til før jeg skal skifte på sengen og brette klær før vi skal se på kjøkken tegninger.:-)

Back
Topp