Tok 20 min sisr,etter den ble lagt på finnDet kan jeg tenke meg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok 20 min sisr,etter den ble lagt på finnDet kan jeg tenke meg![]()
Kan vær jeg har gått forbi det uten å lagt merke til det daSå rsrt da.
Det kan jo hendeKan vær jeg har gått forbi det uten å lagt merke til det da![]()
Ja,og det værste er..."har du vasket den genseren? Er den ikke tørr enda?"...så får se hvor lang tid det tarHaha gubben her er akkurat lik. Er visst veldig vanskelig å sette på en maskin med klær eller brette de sammen :-/
Hahaha gubben kommer her og lurer på når jeg f.eks tenker å vaske mørke klær og han ser gjerne at skittentøyskurva er ganske så full. Sier at ja kan jo vaske litt snart også går han og legger mer i kurven og håper at det snart blir vasket istedenfor å sette på noen maskin.Ja,og det værste er..."har du vasket den genseren? Er den ikke tørr enda?"...så får se hvor lang tid det tar![]()
Det var raskt jaTok 20 min sisr,etter den ble lagt på finn
Yes veldig greitDet var raskt ja![]()
30 bør du klareJeg kommer meg virkelig ikke inn i denne skravlingen i dag, jeg..
Jeg er her, men kommer meg ikke til å svare av en eller annen grunn.
Vil gjerne ha en 30 innlegg til i dag
Her vasker heller ikke mannen tøyHahaha gubben kommer her og lurer på når jeg f.eks tenker å vaske mørke klær og han ser gjerne at skittentøyskurva er ganske så full. Sier at ja kan jo vaske litt snart også går han og legger mer i kurven og håper at det snart blir vasket istedenfor å sette på noen maskin.
Så flinke dere er daDa var badet vasket og nesten ryddet ferdig. Bare litt klær igjen å brette. Er så kjedelig:-/. Men de skal inn på soverommet og sengen til mini står i veien for skapet så får ta det i morgen. Gulvene er støvsugd og skal vaskes i morgen
![]()
Burde det, men da må jeg skrive litt mer enn jeg har gjort etter jeg kom hjem30 bør du klare
Hvor skal du hen?Må visst stikke av litt
Hva skal du?Må visst stikke av litt
Så braEllers har vi fått hentet 2 skinnstoler og de var mye finere enn forventet. Veldig greit![]()
Ikke jeg heller...Jeg kommer meg virkelig ikke inn i denne skravlingen i dag, jeg..
Jeg er her, men kommer meg ikke til å svare av en eller annen grunn.
Vil gjerne ha en 30 innlegg til i dag
Jepp, ingen får jaget ut megÅ her blir vi![]()
Mannen setter på vask etter anvisning her. ETTER jeg har sortert... Annet får han ikke lov tilHer vasker heller ikke mannen tøy