Gjør jeg klar maskinen kvelden før så setter jeg den bare på timedelay jegTror mannen kanskje har trykket på startknappen her 1 gang før han går på jobb når jeg har klart gjort maskinen kvelden i forveien![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjør jeg klar maskinen kvelden før så setter jeg den bare på timedelay jegTror mannen kanskje har trykket på startknappen her 1 gang før han går på jobb når jeg har klart gjort maskinen kvelden i forveien![]()
Speider! Det må jeg sjekke opp her!Hehe...så herlig
Er 3.klasse de kan begynne her også.. Er selv speider og har utrolig mange gode minner fra den tiden![]()
En er tipptopp, to har feberHar sittet lenge og sett på alt som må gjøres så var på tide.
Nei ikke lett da å rydde litt :-/. Hvordan går det med de?
GJør nok det, et innlegg av gangenDet burde du klare kjapt![]()
Har troen på degAt dere klarer det er jeg ikke i tvil om, verre meg meg![]()
Ja det må du gjøreSpeider! Det må jeg sjekke opp her!![]()
Ikke dumtGjør jeg klar maskinen kvelden før så setter jeg den bare på timedelay jeg
Var ikke speider dessverreHehe...så herlig
Er 3.klasse de kan begynne her også.. Er selv speider og har utrolig mange gode minner fra den tiden![]()
Spennende med nytt kjøkken daIkke så mye. Vært og sett på kjøkken hos en annen kjøkkenleverandør og skal få tegnet forslag. Spent på hva de kan tilby. Nå sovnet nettopp mini i armkroken min mens jeg masserte han på ryggen og hadde satt på litt white noise
![]()
Måtte bare trøste kengubHvor skal du hen?
Ikke kjekt med syke barn:-/. Men greit når gubben kommer hjem og kan hjelpe litt tilEn er tipptopp, to har feber
Og i morgen kveld kommer mannen hjem!!weee!
Men meg derimotJepp, ingen får jaget ut meg![]()
1 år for han går i 2.nåVar ikke speider dessverre
Er bare to år til for deres eldste da
Vi fikk informasjon om det gjennom skolenSpeider! Det må jeg sjekke opp her!![]()
Koselig det og daVi har bare sett tv og spilt på iPad![]()
Er han trist?Måtte bare trøste kengub
Jeg syns det er veldig greit..Ikke dumt. Kanskje jeg også skal gjøre det neste gang jeg ser jeg må vaske klær
![]()
Ja skal bygge helt nytt hus også så får gjort alt slik vi vilSpennende med nytt kjøkken da![]()
En stskk fra banen i sinne,ei sti bare i sin egen verden og gsdd ikke noeHvorfor gikk det ikke bra da?![]()
Ok, trodde han gikk i første1 år for han går i 2.nå![]()