Men da er det ihvertfall prøvdVi er tilbake på hipp. Hun ble bare mye verre med collett. Men bruker dr browns flaskene. Går saktere da, men hun griser mindre![]()
Håper hun roer seg snart og spiser mer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men da er det ihvertfall prøvdVi er tilbake på hipp. Hun ble bare mye verre med collett. Men bruker dr browns flaskene. Går saktere da, men hun griser mindre![]()
Så artig daHan er i speideren...
er godt når man er ferdig og fått unnagjort litt jaJa måtte gjøres. Kjedelig men godt når det er gjort
. Gubben skal ha styremøte med taeqwondo klubben her i morgen og greit om det ser sånn noenlunde greit ut
![]()
Flassingen er ikke såå morsom daVar deilig å ha det på i allefallskal straks gå å vaske det av nå
![]()
Tap med andre ordNei ikke akkurst
HahaKom over denne..
![]()
Ja kan ikke fordra egentlig å ha det rotete men med små som bare blir mer og mer mobile og synes det er kjempegøy å gjør alt han ikke får lov til så er det ikke lett å snu ryggen til for lengeer godt når man er ferdig og fått unnagjort litt ja![]()
Nei,ser for meg detFlassingen er ikke såå morsom da
Men føttene blir som nye!
Å her blir viEnignettopp synket nedi selv..
Fortsatt vondt i kneetHvordan er det med han nå da?
Det må du gjøre,er lette å selge igjen ogsåOkei. Må ta en titt når jeg er på xxl en gang da![]()
Uffja..hater at det ser rotete ut jeg også,men nå orker jeg ikke så mye..har streika med klærne,men gubbem tror jeg ikke ser skittentøyskurvaJa kan ikke fordra egentlig å ha det rotete men med små som bare blir mer og mer mobile og synes det er kjempegøy å gjør alt han ikke får lov til så er det ikke lett å snu ryggen til for lenge![]()
Så rsrt da.Ikke jeg heller har hørt om det merke
Her kan de begynne i tredje klasse.Så artig da
Håper mine gutter vil begynne der etterhvert!
Ja men ikke derfor det ikke gikk braTap med andre ord![]()
Min startet men sluttet kjaptSå artig da
Håper mine gutter vil begynne der etterhvert!
Håper det snart blir bedreFortsatt vondt i kneet
Det kan jeg tenke megDet må du gjøre,er lette å selge igjen også
Haha gubben her er akkurat likUffja..hater at det ser rotete ut jeg også,men nå orker jeg ikke så mye..har streika med klærne,men gubbem tror jeg ikke ser skittentøyskurva![]()
Ja jeg også. Hadde jo endelig blitt bedre etter forrige gangHåper det snart blir bedre![]()