Skravletråd september

Ja måtte gjøres:-). Kjedelig men godt når det er gjort:-). Gubben skal ha styremøte med taeqwondo klubben her i morgen og greit om det ser sånn noenlunde greit ut:-)
er godt når man er ferdig og fått unnagjort litt ja ;)

Kom over denne..
12004137_10153068304750936_7348456109236606732_n.jpg
Haha:P dævver!!

er godt når man er ferdig og fått unnagjort litt ja ;)
Ja kan ikke fordra egentlig å ha det rotete men med små som bare blir mer og mer mobile og synes det er kjempegøy å gjør alt han ikke får lov til så er det ikke lett å snu ryggen til for lenge :-P

Ja kan ikke fordra egentlig å ha det rotete men med små som bare blir mer og mer mobile og synes det er kjempegøy å gjør alt han ikke får lov til så er det ikke lett å snu ryggen til for lenge :-P
Uffja..hater at det ser rotete ut jeg også,men nå orker jeg ikke så mye..har streika med klærne,men gubbem tror jeg ikke ser skittentøyskurva :p

Så artig da:D
Håper mine gutter vil begynne der etterhvert!
Her kan de begynne i tredje klasse.
De fikk en introduksjon på skolen, og når jeg skulle hente han den dagen begynte han å snakke om det.
Jeg kunne høre på stemmen hans at han hadde planlagt lenge hvordan han skulle overtale oss.
Får han er ferdig sier jeg "jippi, vi har gledet oss siden du var baby til at du kan begynne"

Uffja..hater at det ser rotete ut jeg også,men nå orker jeg ikke så mye..har streika med klærne,men gubbem tror jeg ikke ser skittentøyskurva :p
Haha gubben her er akkurat lik:-P. Er visst veldig vanskelig å sette på en maskin med klær eller brette de sammen :-/

Back
Topp