Skravletråd september

Haha gubben her er akkurat lik:-P. Er visst veldig vanskelig å sette på en maskin med klær eller brette de sammen :-/
Ja,og det værste er..."har du vasket den genseren? Er den ikke tørr enda?"...så får se hvor lang tid det tar :p

Ja,og det værste er..."har du vasket den genseren? Er den ikke tørr enda?"...så får se hvor lang tid det tar :p
Hahaha gubben kommer her og lurer på når jeg f.eks tenker å vaske mørke klær og han ser gjerne at skittentøyskurva er ganske så full. Sier at ja kan jo vaske litt snart også går han og legger mer i kurven og håper at det snart blir vasket istedenfor å sette på noen maskin.

Jeg kommer meg virkelig ikke inn i denne skravlingen i dag, jeg..
Jeg er her, men kommer meg ikke til å svare av en eller annen grunn.
Vil gjerne ha en 30 innlegg til i dag

Hahaha gubben kommer her og lurer på når jeg f.eks tenker å vaske mørke klær og han ser gjerne at skittentøyskurva er ganske så full. Sier at ja kan jo vaske litt snart også går han og legger mer i kurven og håper at det snart blir vasket istedenfor å sette på noen maskin.
Her vasker heller ikke mannen tøy

Da var badet vasket og nesten ryddet ferdig :). Bare litt klær igjen å brette. Er så kjedelig:-/. Men de skal inn på soverommet og sengen til mini står i veien for skapet så får ta det i morgen. Gulvene er støvsugd og skal vaskes i morgen:)
Så flinke dere er da:D Henger skikkelig etter her skjønner jeg...
Ikke lett å kombinere husarbeid med syke små:(

Back
Topp