Skravletråd september

ble sjokolade til kvelds her :p trøst når man er lei seg :p

Tipper det :D var ei stolt frøken som var her for noen uker tilbake og fikk holde henne for første gang. Da jeg var hos mine foreldre i to uker med henne, var begge mine to tantejenter der en helg i nærheten. Søsteren min måtte stadig vekk skysse de til der jeg og snupps var, for de måtte bare ha litt søskenbarnkos ;) begge er 9 år :) de går bare å prater om at når hun begynner å gå så skal de være der, passe på henne og stelle på henne og gi henne mat :) Så søte :)
Ååh...så herlig da❤️

Jepp. Kjøpte flaskene etter vi snakka om det :p de tok hun med en gang ihvertfall :)
Huff, er vanskelig å gi det mer tid når hun hylgråt sånn for enda mer luft i magen :/ men får vel holde ut. Takk og lov så sovna hun tilslutt!
Kan jo ha vært tilfeldig at hun var ekstra ille idag, og ikke pga melka:)
Blir spennende å høre i morgen!

Da ble det natta her. Krysser fingrene for at snupps ikke våkner opp skrikende denne gangen!

Natta dere ;) skravles imorgen:)

Må bare komme,har alt av utstyr her hjemme ;(
var liiiiitt tungt å gjøre det selv nå da,men...følte at det trengtes :) nå skal jeg bestille meg gravidmassasje,så er jeg "good to go" :p
Viktig å unne seg litt slik egenpleie:D
Deilig å føle seg litt fresh!

Da ble det natta her. Krysser fingrene for at snupps ikke våkner opp skrikende denne gangen!

Natta dere ;) skravles imorgen:)
krysser fingrene for dere :) sove godt. god natt :) skravles videre i morgen

Huff da:/
Sier de noe om hvorfor hun er det?
Svelget fostervann og blod når hun ble født.. Veldig vanlig. Varer i noen timer til 3 dager ca. Virker som at hun ikke er mer kvalm nå. Har virkelig fått opp mengder. Mengder som virkelig overrasker at en så liten kropp kan ha inni seg..

Back
Topp