Likte de gamle best jeg. Men er kjekk lege der nå daJa, likte de gamle jeg også![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Likte de gamle best jeg. Men er kjekk lege der nå daJa, likte de gamle jeg også![]()
Det har jeg ikke fått med meg. Holder Alf koken enda da?Likte de gamle best jeg. Men er kjekk lege der nå da
Ja han er medDet har jeg ikke fått med meg. Holder Alf koken enda da?![]()
Er det hjemme hos dere?![]()
her ser dere litt av utsikten der. det er veldig vakkert synes jeg da!dette er i vinterhagen i hovedhuset
nei det er på det stedet jeg skal til i morgen. ligger 40-50 min unna lillestrømEr det hjemme hos dere?
Misunnelig.
HeheVeldig hønemor. Og samboer satt der "slapp av. Det går heelt fint altså."![]()
Å irene ogsåJeg regna med det
Alltid noen som holder ut![]()
Å, hvilken retning.nei det er på det stedet jeg skal til i morgen. ligger 40-50 min unna lillestrøm![]()
de har veldig mye fintDa var jeg hjemme etter å ha vært på pomp de lux party. Fant mye fint og ble litt handling
![]()
blir ut mot nafbanenÅ, hvilken retning.
Bor like ved Lillestrøm selv..
Ja kunne kjøpt alt hadde det ikke vært for at lønnen begrenset detde har veldig mye fint![]()
Og rv. 22 sørover med andre ordblir ut mot nafbanengan heter det vel
Det skal være sikkert!
Jeg fødte igår og han er allerede 3 år![]()
jeg er ikke kjent med veien for jeg blir plukket opp av en minibuss i lillestrøm som kjører meg dit, men jeg tror detOg rv. 22 sørover med andre ord
Hehede klarer seg litt alene de også
![]()