Skravletråd september

Så deilig:D nå ble jeg misunnelig!!
Må bare komme,har alt av utstyr her hjemme ;(
var liiiiitt tungt å gjøre det selv nå da,men...følte at det trengtes :) nå skal jeg bestille meg gravidmassasje,så er jeg "good to go" :p

Ah, høres ikke bare litt deilig det ;) går å tenker på å ta meg en slik egentid snart jeg og. Få farga håret, nappa øyenbrynene, stella huden god og full shaving :p
Er så godt ;) storesøsteren min er frisør,så hun skal få fixe håret og brynene mine endag før fødselen,så blir det gravidmassasje så er jeg klar ;)

Må bare komme,har alt av utstyr her hjemme ;(
var liiiiitt tungt å gjøre det selv nå da,men...følte at det trengtes :) nå skal jeg bestille meg gravidmassasje,så er jeg "good to go" :p
Jeg hadde bestilt frisør og fotpleie før fødsel, men rakk det aldri :p

Fy fader hvor fort tiden går, og hvor fort ting forandrer seg.
Den gangen eldsten var liten kunne det hende jeg ikke drakk te/kaffe når vi var på åpen barnehage fordi de som gjorde det måtte betale kr 5,- og jeg måtte kjøpe pasta til middagen på vei hjem.
Gutten hadde det han trengte selv om alt var kjøpt billig-billig etter i bruktbutikk, vi hadde alltid mat på bordet og tok ingen kredittkort gjeld, men det var tøft.
Hadde meg for 8 år siden sett meg nå, er jeg ikke sikker på om jeg hadde trodd på det
Ja, helt villt egentlig! Vært gjennom samme endring selv...

koselig :) vurderer å kjøpe sånn seng som man kan ha inntil sengen neste gang :)
Mener du slik bedsidecrib?
Den kurven lille U sover i er en familiekurv som er en 88 år gammel.

Jeg hadde bestilt frisør og fotpleie før fødsel, men rakk det aldri :p
Hehe :p frisøren kan komme hjem til meg og fotpleien klarte jeg selv ;)
Kan bli værre med massasjen da :p

Hehe :p frisøren kan komme hjem til meg og fotpleien klarte jeg selv ;)
Kan bli værre med massasjen da :p
Jeg orket ikke invitere dem på barsel :p
Denne gangen må jeg bestille litt før ;)

Back
Topp