Skravletråd september

Imorgen håper vi snuppa er i bedre form med magen og får sove godt. Og så kommer en venninne på besøk hit :D enn dine planer? :)
5 mnd kontroll og vaksine på lillemor
Krysser fingrene for det :) koselig da :D

Masse lykke til med kontroll og vaksine :) husker det var vondt så hadde med mormoren min jeg

tiltak... Er arbeid i skjermet tiltak så håper jeg snart får sove! Opp 06:30 som jeg og lille N ikke er vant med og ut døren 2 timer før :O godt jeg har solbriller og ørepropper :) blir sene dumt ut i morgen så prøve å ikke bruke for mye av solbrillene :p

Uff, tror nesten lille ikke heelt går overens med den nye mme merket vi gikk over til igår. Lurer litt på om vi bør bytte tilbake eller holde ut en stund til. byttet for to dager siden. Idag har hun vært skrikete og sutrete, og virkelig slitt med lufta hele dagen og ikke mest på kveld :/ kan ikke legge ned jenta engang nå :S Bør vi bytte tilbake eller holde ut?:S
Har dere begynt å bruke Dr. Browns?:)
Jeg ville gitt det litt mer tid..

Da blir hun nok glad:D

Tipper det :D var ei stolt frøken som var her for noen uker tilbake og fikk holde henne for første gang. Da jeg var hos mine foreldre i to uker med henne, var begge mine to tantejenter der en helg i nærheten. Søsteren min måtte stadig vekk skysse de til der jeg og snupps var, for de måtte bare ha litt søskenbarnkos ;) begge er 9 år :) de går bare å prater om at når hun begynner å gå så skal de være der, passe på henne og stelle på henne og gi henne mat :) Så søte :)

Krysser fingrene for det :) koselig da :D

Masse lykke til med kontroll og vaksine :) husker det var vondt så hadde med mormoren min jeg

tiltak... Er arbeid i skjermet tiltak så håper jeg snart får sove! Opp 06:30 som jeg og lille N ikke er vant med og ut døren 2 timer før :O godt jeg har solbriller og ørepropper :) blir sene dumt ut i morgen så prøve å ikke bruke for mye av solbrillene :p
Var forferdelig sist ! Men det går nok bra

Har to roterrom.
Et i første etasje, og et i andre.
Skal rydde det i første for at halvparten av det i andre skal dit, og resten skal opp i tredje.
Det tømte rommet i andre skal så bli rom til lille U.
Jeg vil ha han ut fra rommet vårt snart
åja da skjønner jeg :) lille N deler rom med oss enda, men det er fordi vi samsover. hun trives ikke i sengen sin stakkars :/

Back
Topp