koseligLille U ligger i en kurv ved siden av sengen vår
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
koseligLille U ligger i en kurv ved siden av sengen vår
Kanskje du rekker mer i morgenHar det, men ikke i dag..
Prøvekjørt i dag ?søren ikke lett det bil greiene
Til de grader også!!Oi, noen slo på kranen ute
Er du på jobb nå?Til de grader også!!![]()
Må bare komme,har alt av utstyr her hjemme ;(Så deilignå ble jeg misunnelig!!
det har ikke kommet hit enda, men kommer i natt ... gruer meg til levering i morgen tidlig for da er det verst selvføgeligTil de grader også!!![]()
Hva skjer på fredag da?Ååå gleder meg sånn til fredag
Er så godtAh, høres ikke bare litt deilig detgår å tenker på å ta meg en slik egentid snart jeg og. Få farga håret, nappa øyenbrynene, stella huden god og full shaving
![]()
Jeg hadde bestilt frisør og fotpleie før fødsel, men rakk det aldriMå bare komme,har alt av utstyr her hjemme ;(
var liiiiitt tungt å gjøre det selv nå da,men...følte at det trengtesnå skal jeg bestille meg gravidmassasje,så er jeg "good to go"
![]()
Ja, helt villt egentlig! Vært gjennom samme endring selv...Fy fader hvor fort tiden går, og hvor fort ting forandrer seg.
Den gangen eldsten var liten kunne det hende jeg ikke drakk te/kaffe når vi var på åpen barnehage fordi de som gjorde det måtte betale kr 5,- og jeg måtte kjøpe pasta til middagen på vei hjem.
Gutten hadde det han trengte selv om alt var kjøpt billig-billig etter i bruktbutikk, vi hadde alltid mat på bordet og tok ingen kredittkort gjeld, men det var tøft.
Hadde meg for 8 år siden sett meg nå, er jeg ikke sikker på om jeg hadde trodd på det
Mener du slik bedsidecrib?koseligvurderer å kjøpe sånn seng som man kan ha inntil sengen neste gang
![]()
HeheJeg hadde bestilt frisør og fotpleie før fødsel, men rakk det aldri![]()
Da er du flink! Blir sjelden før etter kl 23 her gittPrøve å komme meg i seng til 10 her![]()
JeppNoen som har erfaring med geox vintersko til barn?![]()
Savner du meg Kengu??Stille her inne i kveld
Er så godtstoresøsteren min er frisør,så hun skal få fixe håret og brynene mine endag før fødselen,så blir det gravidmassasje så er jeg klar
![]()
Jeg orket ikke invitere dem på barselHehefrisøren kan komme hjem til meg og fotpleien klarte jeg selv
![]()
Kan bli værre med massasjen da![]()