Hadde lagt meg nå om jeg ikke var så mett![]()
Her fortæres kveldsmaten før jeg føner håret og tar natta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde lagt meg nå om jeg ikke var så mett![]()
HeheJa, bare tok hønemor noen uker å skjønne dethhehe.
Ååh...så herlig daTipper detvar ei stolt frøken som var her for noen uker tilbake og fikk holde henne for første gang. Da jeg var hos mine foreldre i to uker med henne, var begge mine to tantejenter der en helg i nærheten. Søsteren min måtte stadig vekk skysse de til der jeg og snupps var, for de måtte bare ha litt søskenbarnkos
begge er 9 år
de går bare å prater om at når hun begynner å gå så skal de være der, passe på henne og stelle på henne og gi henne mat
Så søte
![]()
så enigDet var så utrolig mye fint hos pomp de lux.
Tror jeg må handle mer derså enig![]()
Kan jo ha vært tilfeldig at hun var ekstra ille idag, og ikke pga melkaJepp. Kjøpte flaskene etter vi snakka om detde tok hun med en gang ihvertfall
![]()
Huff, er vanskelig å gi det mer tid når hun hylgråt sånn for enda mer luft i magen :/ men får vel holde ut. Takk og lov så sovna hun tilslutt!
Håper hun snart er tilbake i gammel rutine igjenlille N sovnet nå nettopp! klart bedring fra i går så det begynner å snudøgnet blir jo snudd på hodet når man er syk
men hun sover til samme tid i barnehagen og det er jo kjempebra
![]()
Ååh...så herlig da![]()
Finner du ikke ut hvilken du vil ha?søren ikke lett det bil greiene
Det er jegEr du på jobb nå?
Viktig å unne seg litt slik egenpleieMå bare komme,har alt av utstyr her hjemme ;(
var liiiiitt tungt å gjøre det selv nå da,men...følte at det trengtesnå skal jeg bestille meg gravidmassasje,så er jeg "good to go"
![]()
det håper jeg ogHåper hun snart er tilbake i gammel rutine igjen![]()
JeppEndelighåper alt gikk greit og at det er bra med dere alle nå
![]()
krysser fingrene for dereDa ble det natta her. Krysser fingrene for at snupps ikke våkner opp skrikende denne gangen!
Natta dereskravles imorgen
![]()
Svelget fostervann og blod når hun ble født.. Veldig vanlig. Varer i noen timer til 3 dager ca. Virker som at hun ikke er mer kvalm nå. Har virkelig fått opp mengder. Mengder som virkelig overrasker at en så liten kropp kan ha inni seg..Huff da:/
Sier de noe om hvorfor hun er det?
God nattDa ble det natta her. Krysser fingrene for at snupps ikke våkner opp skrikende denne gangen!
Natta dereskravles imorgen
![]()